۱۳۹۶-۰۱-۱۰

هشتادو ششمين تجمع شاگردان استاد طاهرى در تورنتو در مراسم چهلم درگذشت مادر استاد محمد علی طاهرى

گروه خبري سايت
صحبت هاى آذر دخت طاهرى در هشتادو ششمين تجمع تورنتو
صحبت هاى آذر دخت طاهرى در هشتادو ششمين تجمع شاگردان استاد محمد على طاهرى در تورنتو جهت تقاضاى مدنى از قوه قضائيه براى آزادى هرچه سريعتر استاد عشق



مادرم چهل روز است که نامت خاطره ای است بر روزگار.
چهل روز است که محرومیم

ازدیدنت و گرفتن دستان مهربانت، از شنیدن صدای گرمِ پر از آرامشت،

از تجربه حضورِ سرشار از صلح و لطافتت.

مادرم چهل روز است آسوده بوده ای از رنج کشیدن بابت جگر گوشه ات و ناجوانمردی مغرضان و بداندیشان بر او.

مادر دیگر نیستی تا دل شکسته شوى از آزارهايى که بر محمدت روا می‌دارند.

مادر رفتنت هم مانند بودنت پر از مهربانی بود. انگار با رفتنت گوشه ای از بار سنگینی را برده باشی، چرا که با رفتنت بی باک شده ام دیگر از چرخیدنِ گوشهِ چشم نااهلان، هراسی ندارم. چرا که مادرم تو در قلب زمین از درد و رنج زمبنیان محفوظی.و بگذار اعتراف کنم این بار ، سنگینی اى بود بر شانه های هر که تو را دوست می‌داشت که طاقت دیدن دلشکستنت بسیار سنگین و سخت بود.

اعتراف می‌کنم تحمل بی حرمتیهای دوست نمایان به تو مادرم، بسیار سخت بود ، ان هم وقتی شاهد بودم که با تمام وجودت و در اوج ناتوانی جسمیت چگونه برای نجات فرزند دربندت در تلاشی بی دریغ در حرکتی. مادرم ستودنی بودی وقتی بی توجه به دمای بیش از بیست درجه زیر صفر زمستان و گرماى طاقت فرساى تابستان ، مصمم و استوار به امید رساندن صدای محمد مظلومت هر هفته در اين مكان حضور می یافتی،و با چشمانی نگران و لى قلبى امیدوار به هدف نجات فرزندت همراهی بقیه را طلب مینمودی و شرم آور بود دیدن افرادی فرصت طلب که در لباس دوستان پسرت ، بجای همراهی کمر به سخره تو و حرکتهای تو گرفته بودند.

ولی مادرم امروز تو در خاک آسوده ای و دیگر دست ناجوانمردی نامردمان از تو کوتاه است و دیگر تو نیستی تا واهمه کنم از آسیب دیدنت.

مادرم باز تکرار می‌کنم که کمر همت بسته ام تا مانند تو تا آخرین لحظه با هر چه در توان دارم در راه نجات محمدت تلاش نمایم. و گردهمایی امروز هم بر سر این عهد است که بسته ام.
مادرم همیشه در قلب من جای داری که تو نمونهٔ صبر و مهربانی و عشق بودی. نقش زیبای حضورت بر هستی همیشه باقی است و برایت راهی سرشار از نور در ادامه مسیر اليه راجعون آرزومندم




منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر