۱۳۹۵-۱۲-۲۶

قاسم‌زاده به مرخصی رفت، معصومه ضیاء در ایام نوروز در زندان خواهد ماند

گروه خبري سايت
قاسم‌زاده به مرخصی رفت، معصومه ضیاء در ایام نوروز در زندان خواهد ماند

بیژن قاسم زاده بازپرس شعبه دو دادسرای فرهنگ و رسانه که امروز از خانواده «معصومه ضیاء» فعال مدنی بازداشت شده درخواست تأمین فیش حقوقی برای قرار کفالت کرده بود تا خانم ضیاء را پیش از عید نوروز آزاد کند، لحظاتی پیش از تأمین این قرار به مرخصی نوروزی رفت تا «معصومه ضیاء» عید نوروز را در زندان اوین سپری کند!



به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، صبح امروز «بیژن قاسم‌زاده» بازپرس شعبه دو دادسرای فرهنگ و رسانه به خانواده‌ی خانم ضیاء اطلاع داد که با تأمین قرار کفالت به دادسرا مراجعه تا «معصومه ضیاء» را پس از دو ماه بازداشت موقت از زندان اوین آزاد کند.

خانواده این زندانی سیاسی محبوس در بند ۲۰۹ زندان اوین، پس از تأمین قرار کفالت به دادسرا مراجعه کردند که در نهایت «عباس جعفری دولت آبادی» دادستان تهران قرار کفالت را نپذیرفت و از خانواده خواست که وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی را برای آزادی زندانی‌شان تأمین کنند.

خانواده‌ی خانم ضیاء نیز به دلیل ناتوانی از تأمین قرار وثیقه دویست میلیون تومانی، مجبور به تأمین وثیقه از یکی از اقوام خود شدند که در زمان مراجعه وثیقه‌گذار برای تودیع وثیقه، «بیژن قاسم‌زاده» به مرخصی نوروزی رفت و بدین ترتیب «معصومه ضیاء» باید ایام نوروز را دور از دختر و مادر پیر خود در زندان اوین بگذراند.

«معصومه ضیاء» فعال مدنی محبوس در زندان اوین، روز هجدهم دی‌ماه پس از ملاقات با خانواده‌اش در ترکیه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به بهانه‌ی ارتباط با «آمدنیوز» بازداشت و از آن زمان تحت بازجویی‌های سخت و در سلول انفرادی نگهداری شده است.

آمدنیوز

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر