۱۳۹۵-۱۲-۲۱

حضور و مکاتبه شاگردان محمد علی طاهری در مرکز صدا و سیما با ریاست آن مرکز

گروه خبري سايت
حضور و مکاتبه شاگردان محمد علی طاهری در مرکز صدا و سیما با ریاست آن مرکز
صبح امروز چند تن از شاگردان محمد علی طاهری و مکتب عرفان حلقه به صورت حضوری در اعتراض به پخش های مکرر برنامه حلقه شیطان, نامه ای را به مرکز صدا و سیما تحویل دادند.

مستند حلقه شیطان که این روزها به کرات از شبکه های داخلی سیما پخش شده است , برنامه ای سراسر دروغ و کذب با نشر اخبار وارونه و استفاده از فایل های صوتی و تصویری ولی بریده بریده و تحریف شده محمد علی طاهری دست به خدعه و نیرنگ زده و سعی بر زدن برچسب شیطانی بر این مکتب معرفتی دارند .

متن نامه به این شرح است:

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 

جناب آقای عبدالعلی علی عسگری 

احترامأ به استحضار می رساند به تازگی از شبکه ی سوم و شبکه ی خبر ، تحت نظارت مستقیم شما برنامه ایی به نام حلقه ی شیطان به کرات پخش می شود که این مستند در ارتباط با مجموعه ی عرفان حلقه و بنیانگذار آن جناب آقای محمد علی طاهری است این اطلاعات که مستند وار ارائه شده سراسر کذب و دروغ و تهمت را اشاعه داده و به هتک حرمت مجموعه ی عرفان حلقه و به تبع آن به تخریب اعضای مجموعه پرداخته اید .

اینجانبان جمعی از شاگردان استاد محمد علی طاهری ، بر آن شدیم تا حضرتعالی را که در رأس سازمان صدا و سیما قرار دارید به عدم رعایت قانون از طرف مدیران تحت امر خود آگاه نموده تاسریعأ جلوی این بی قانونی ها گرفته شود و دستور داده تا جوابیه ی ما را که در cd پیوست تقدیم می گردد از شبکه های مذکور سریعأ پخش نمایید .

لازم است توجه داشته باشید :

هتک حرمت در ارتباط با قانون مجازات اسلامی از جمله جرائمی معرفی شده است که قانونگذار آن را مطلق بر شمرده است . انجام فعل ، رفتار و یا هر کار دیگری که به موجب آن شخصیت و اعتبار شخص حقیقی یا حقوقی خدشه دار شده و در برخی موارد دچار اختلال و یا تضعیف گردد جرم محسوب می شود.

همچنین تهمت زدن و نسبت دروغ به کسی بستن نیز بزه محسوب شده و در کشور جمهوری اسلامی ایران قانون گذار اشعار می دارد که هر گاه شخصی با نوشته یا به صورت نطق و یا هر وسیله ی دیگری به صورت صریح در معنا و به طور مشخص و واضح جرم و بزهی را به دیگری نسبت دهد و در مقام اثبات بر نیاید ، مجرم است.

در پایان قابل ذکر است که در صورت عدم توجه به این در خواست ، از طریق قانونی اقدامات لازم انجام خواهد شد ..

 امضاء جمعی از شاگردان استاد محمد علی طاهری
زهرا سادات ابراهیمی
مجید شکری
فرناز علیزاده
زهراشفیعی
فخر النساء محمدی
زهرا باباجانی

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر