۱۳۹۳-۱۲-۲۶

پایان موجی از شایعه سازی‌ها با انتشار یک ویدئو کوتاه

پایان موجی از شایعه سازی‌ها با انتشار یک ویدئو کوتاه
بنقل قول خبرگزاری ایرانشهر
در حالی که از دو ماه پیش شایعات سخیفی در خصوص درگذشت زندانی عقیدتی، محمد علی طاهری در فضای مجازی به گوش می‌رسید و به رغم انکار مکرر خانواده این چهره محبوب بین ایرانیان، در خصوص این اخبار دروغ، انتشار ویدئویی که به صورت مخفیانه از حضور او در راهرو‌های دادگاه انقلاب گرفته شده، نشان داد شایعات مرگ بنیانگذار عرفان کیهانی کذب محض بوده‌است.
روز دوشنبه شانزدهم مارچ 2015 ویدئوی کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد که در آن محمد علی طاهری را در راهرو دادسرای انقلاب در حال گفتگو با همسر و وکیل جدید خود نشان می‌‌دهد. این ویدئو به جلسه دادگاه این زندانی عقیدتی مربوط است که در یازدهم مارچ (بیستم اسفند) برگزار شده است.
انتشار این ویدئو در حالی است که از دو ماه پیش مدیر یک موسسه مدعی طرفداری و انتشار اخبار محمدعلی طاهری در آمریکا با انتشار اخبار و اسنادی که اصالت آنها تایید نشده مانده‌است، گفته بود این زندانی عقیدتی در خانه‌های امن وزارت اطلاعات بر اثر شکنجه کشته شده.
با اینکه خانواده محمدعلی طاهری با انتشار بیانیه‌ای صحت چنین اخباری را پیش از این قویا تکذیب کرده و بر سلامت جسمی وی صحه گذارده بودند، اما جنجال خبر فوت این عارف ایرانی در فضای مجازی با حمایت هواداران موسسه فوق الذکر استمرار یافت و به توهین به اعضای خانواده محمدعلی طاهری انجامید.
در همین حال لغو جلسه دادگاهی که قرار بود در ششم اسفند 1393 برای رسیدگی به برخی اتهامات واهی به محمدعلی طاهری برگزار شود نیز به موج شایعات افزود که برگ برنده‌ای در اختیار مدعیان درگذشت وی گذاشت.
همزمان با لغو دادگاه ششم اسفند 1393 و تجمع چند هزار نفری شاگردان عرفان کیهانی در تهران، شبکه خبری فاکس‌نیوز با انتشار گزارشی در خصوص این شایعات گفته بود: «هدف از طرح چنین شایعاتی می‌تواند تنزل توقع جامعه از آزادی محمدعلی طاهری به دیدار او باشد.»
در تحولی دیگر در خصوص محمدعلی طاهری و هوادان وی احمد شهید گزارشگر ویژه ازمان ملل در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران در گزارش 81 صفحه‌ای خود که سیزدهم مارچ منتشر شد، در دو بند به وضعیت این عارف ایرانی اشاره مستقیم کرده و خواهان آزادی وی شده است.
عرفان کیهانی(حلقه) در ایران با ممنوعیت مواجه شده و بسیاری از علاقمندان آن تاکنون بازداشت و با احکام یک تا پنج سال مجبور به تحمل حبس شده‌اند. از همین رو از سال 1389 خورشیدی تا کنون صدها تن از هواداران این نحله فکری که عموما از جوانان هستند مجبور به جلای وطن شده و با درخواست پناهندگی در کشورهای گوناگون اروپایی و آمریکا ساکن شده‌اند. تا اکنون ده‌ها تجمع از سوی هواداران محمدعلی طاهری در حمایت از او در رهایی مانند لندن، هامبورگ، کلن ،لس‌آنجلس، ونکوور و تورنتو برپا شده‌است.
منبع : خبرگزاری ایرانشهر
http://iranshahrnewsagency.com/NewsDetails.aspx?ItemId=30430#.VQdYII6sWSq
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر