۱۳۹۳-۱۲-۱۲

دشارژ و بيماري

دشارژ و بيماري
يكي از دلايل بيماري ما در بحث اين نوسان است كه بديهي و طبيعي است و عامل دشارژ به طور كلي يكي از مواردي است كه مي‌تواند عامل بيماري باشد يعني در موقع دشارژ سيستم دفاعي بدن افت مي‌كند. زماني كه ما دشارژ هستيم، غير از اينكه حضور در فاز منفي خودش عاملي است كه مغز ما سم ايجاد كند و روان ما تشعشعات منفي توليد كنند، خود نوسانات و ماجراي دشارژ باعث پايين آمدن قابليت سيستم دفاعي بدن مي‌شود و به دنبال دشارژ شدن ممكن است بيماري رخ دهد.
مثلاً ممكن است يك خبر ناراحت كننده كه بيايد و ما دشارژ شويم، پشت سرش تب كنيم، مي‌شود يا نمي‌شود؟ به محض اينكه خبر ناراحت كننده آمد، به محض اينكه گوشي را گذاشتيم ببينيم كه سرمان درد مي‌كند، حال‌مان ..... تب كرديم و بيماري اتفاق افتاد. تب علامت عفونت است، چه ارتباطي بين خبر ناگوار و بيماري ما از جمله تب وجود دارد؟
معمولاً بدن ما يك ميكروارگانيزم‌هايي، ميكروبها و ويروس‌هايي همراهش هستند. در حالت معمولي قابليت نفوذ و خرابكاري ندارند، آنجا منتظرند همين جوري منتظرند كه ببينند چه موقعيتي يا فرصت مناسبي پيش مي‌آيد. به محض اينكه خبر ناگواري مي‌آيد، سيستم دفاعي بدن ....، به محض اينكه حالت دشارژ اتفاق مي‌افتد و سيستم دفاعي بدن افت پيدا مي‌‌كند تازه اين ويروس‌ها و ميكروارگانيزم‌ها از موقعيت افت سيستم دفاعي بدن استفاده يا سوء استفاده مي‌كنند و خودشان را به جاهايي كه مي‌خواهند مي‌رسانند و بلافاصله بدن ما هم آلارم مي‌دهد و تب حاصل مي‌شود و وجود عفونت، ميكروارگانيزم .... در بدن از طريق تب اعلام مي‌شود و يا بيماري‌هايي كه ناشي از آن نفوذها باشد خودش را نشان مي‌دهد.
يكي از علت‌هاي بيماري الان با اين توضيحات مي‌تواند عامل دشارژ باشد يا خير؟
و دوباره اينجا از يك زاويه ديگري اين مسئله را مي‌توانيم نگاه كنيم كه در واقع عامل ديگري را داريم كه خودمان عامل بيماري هستيم، حالا يكي يكي داريم بررسي مي‌كنيم و همانطور كه گفته آخر دفعه ببينيم كه خداوند اصلاً در بيماري ما نقشي ندارد و قانون است. قانون و مسايل زميني است؛ خدا، هوشمندي، قانون، و بيماري از قوانين به ما مي‌رسد و اين قوانين مسايلي است كه داريم بررسي مي‌كنيم و به آن مي‌پردازيم تا با شناخت اين قوانين از خودمان شناخت پيدا كنيم و بتوانيم جلوي ضرر و زيان‌ها را بگيريم.
ترم چهارم، جلسه اول، زنگ اول(صوتی)
محمد علی طاهری، عرفان کیهانی
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر