۱۳۹۴-۰۱-۰۵

جامعه مدنی و شاگردان عرفان کیهانی خواستار رسیدگی به حقوق انسانی استاد محمدعلی طاهری می باشد

جامعه مدنی و شاگردان عرفان کیهانی خواستار رسیدگی به حقوق انسانی استاد محمدعلی طاهری می باشد
بسمه تعالی
همانطور که مشاهده شد، اعتراضات مسالمت آمیز در صلح و وحدت و پیگیری های پیاپی روزهای گذشته دستگاه امنیتی را وادار کرد تا با انتشار ویدئو حضور استاد محمد علی طاهری در دادگاه انقلاب در تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۳، جامعه مدنی و فرادرمانگران را از وضعیت جسمانی و سلامت استاد محمدعلی طاهری مطلع کند.
این امر مهم نشان داد حرکت و تلاش جمعی همیشه مثمر ثمر خواهد بود. ما اعضای مجموعه عرفان کیهانی (حلقه) در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی مطالبات بر حق را ادامه خواهیم داد و در دفاع از حق و پیگیری مطالبات قانونی کوتاه نخواهیم آمد. مجموعه عرفان کیهانی معاند نظام نیست و از هیچ فرد و سازمانی چه در داخل و چه خارج از کشور پیروی نمیکند.
جامعه مدنی و شاگردان عرفان کیهانی خواستار رسیدگی به حقوق انسانی استاد محمدعلی طاهری به عنوان بنیانگذار عرفان کیهانی و دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی می باشد. بدیهی است عدم رسیدگی به حقوق حقه و قانونی استاد محمد علی طاهری و آزادی ایشان باعث ضرر و زیان وجهه جمهوری اسلامی ایران در میان جامعه مدنی و مجامع بین المللی خواهد شد و مسئولیت آن متوجه دستگاههای امنیتی و اداره اطلاعات سپاه بوده و می بایستی در رابطه به خسارات وارده به جامعه و کشور پاسخگو باشند.

منبع خبر :
دپارتمان حقوقی موسسه عرفان کیهانی

http://nejatbahalghe.com/%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3/
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر