۱۳۹۳-۱۲-۱۹

لايحه دفاع اقای نجفي

لايحه دفاع اقای نجفي 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
خداوند را شکر می گویم که در این دوره و در این کشور زندگی می کنم و داشته های این مرز و بوم را ارج مینهم و بدرگاه احدیت منان سجده می آورم
روز ششم اسفند سال جاری برای دفاع از خود در شعبه 26دادگاه انقلاب اسلامی باهمراهی همسر و فرزندم و وکلایم دکتر علیزاده طباطبایی و سرکار خانم طاهری شرکت کردم. امیدوار همانگونه که جریان دادگاه بسیار منصفانه بود، نتیجه نیز چنین باشد.
متن دفاعیه ام را نیز با کسب اجازه از وکیل به اطلاع میرسانم

بسم الله الرحمن الرحیم

شهدالله انه لا اله الاهو (آل عمران 18)
محضر مبارک ریاست شعبه 26دادگاه انقلاب
با سلام و دعای خیر
اینجانب سید مرتضی حجت نجفی فرزند آیت الله العظمی حاج سید حسن حجت کوه کمری و نوه مرحوم آیت الله العظمی سید محمد حجت کوه کمری روحانی،مومن به وحدانیت حق و رسالت انبیاء عظام علیهم السلام و شیعه اثنی عشری علیهم افضل التحیه و السلام و معتقد به معاد و عدالت حضرت حق جل اسمه می باشم.شهروند ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی تحت ولایت مقام معظم رهبری هستم.
اینجانب در بیت مرجعیت و فقاهت دیده به جهان گشودم،بیتی که مفتخر است برای حفظ و تحکیم نظام جمهوری اسلامی هر چهار فرزند ذکورش در جبهه های نور علیه ظلمت حضور یافته و دو تن از ایشان،یکی شهید و دیگری مفقودالجسد شدند،من و تنها برادر باقی مانده ام مجروح شدیم.
بیتی که تا چندی پیش بزرگترین حوزه ی علمیه ی خاورمیانه را احداث نمود که سالیان متمادی طلاب غیر ایرانی از سراسر دنیا برای تحصیل علوم الهی به سوی آن می شتابند.
روحیه حق طلبی و ظلم ستیزی از یک سو و عشق به معارف و علوم الهی از سوی دیگر شهد گوارایی بود که از برکت این بیت جلیل که سابقه گذشته آن به زعامت حوزه علمیه نجف بازمی گرددبه کام جانم ریخته و از اوان کودکی در این طریق حق رشد و نمو یافتم.
تحصیل مقدمات علوم دینی را از محضر بزرگانی چون مدرس افغانی و بهرامی و سطوح عالیه آن را از محضراستادانی چون اعتمادی،پایانی،فاضل لنکرانی،جواد تبریزی و وحید خراسانی کسب فیض نمودم .
در سال 86 و به واسطه ی ارتباطی که یکی از نزدیکانم به من دادند و چشمانم را بستم و تجربه ای در درمان اختلالات قلبی ام حاصل شد و به کلی مشکلات قلبی،عروقی و عوارض ناشی ازآن را در من برطرف نمود و از طرفی مرا متحیر این تجربه و از طرف دیگر ایجاد سوالات بی شماری در من کرد،با آموزه هایی به نام عرفان کیهانی(حلقه) آشنا شدم.
به عنوان محقق دین پژوه وبا نگاهی کاملا کارشناسانه و برای آشنایی با گفتار و کردار این مجموعه در دوره های رسمی ای که در حال برگزاری علنی و آزادانه در سطح کشور بودند ثبت نام نمودم.
در همین راستا در سال 87با خبر شدم در دانشگاه تهران واحد آموزش های آزاد دوره های فراپزشکی (فرادرمانی)و سایمنتولوژی(ذهن روانشناسی فراکل نگر)در حال برگزاری است لذابا ثبت نام در دانشگاه تهران با مسوول دفترآموزشهای آزاد نیز از نزدیک صحبت کردم و ایشان طرح چنین دوره هایی که طب مکملی با ریشه ایرانی بود را از مفاخردانشگاه تهران بلکه ایران می دانستندو بر خود فرض می دانستند که باید در این زمینه تحقیقات مفصلی صورت گیرد و معتقد بودند این طب مکمل می تواند در عرضه به سایر کشورها و ملل موجب افتخار ایران اسلامی گردد.
به چشم خود دیدم بالغ بر چندین هزار پزشک،روانپزشک و روانشناس در این دوره ها شرکت می کنند و در پرس وجو از ایشان دریافتم حضور و پیگیری ایشان نیز مانند من دو جهت داشته ،یکی پاسخ گویی و نتیجه بخش بودن این طب مکمل و دیگری تمایل به ادامه تحقیق در این زمینه .
درسال88 با فراخوانی جهت ثبت نام در دوره های سایمنتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی ایران مواجه شدم و از طریق دانشگاه مبادرت به ثبت نام نمودم.لازم به ذکر است مبلغ آموزش دوره را نیز به حساب دانشگاه علوم پزشکی ایران واریز نمودم(که سند آن به پیوست تقدیم است).پس از شرکت درآن دوره نیز که صبح و بعداز ظهر در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شد در هر نوبت لااقل 2500 پزشک،روانشناس،روانپزشک و...شرکت می کردند و مدارک صادره از ناحیه دانشگاه نیز موید این امر می باشد.
بیان حکیمانه از امام رحمه الله نصب العین حقیر است که فرمودند عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید، با اعتقاد به این بیان حکیمانه و با تاکید برصدق گفتارم معروض می دارم در طی سه سال متوالی که کلیه مطالب عرضه شده توسط آقای طاهری را یعنی در بین سالهای 86تا89بررسی نمودم،تضاد،تباین و مغایرتی بین گفتار ایشان و اعتقادات مذهبی اسلامی نیافتم و به ضرورت شناخت موضوعی که به شدت در سطح اجتماع فراگیر می شد و من به عنوان کارشناس در این زمینه برخود فرض و لازم می دیدم که بی طرفانه تحقیق نمایم ودر صورت تعارض با اصول به مخالفت با آن بپردازم ، موشکافانه تحقیق کردم و تاکید می کنم تباین و تضادی ندیدم.
پس از نزدیکی به جریان فکری مطروحه و به عنوان دین پژوه مقرر شد کلیه آموزه های عرفان کیهانی (حلقه)که به صورت متون درسی ارائه شده بود مورد کارشناسی و ارزیابی قرار گیرد و این امر نیز اتفاق افتاد و مشخصا و در این راستا مجموعه دیدگاههای آقای طاهری را به حوزه علمیه قم نزد آیت الله سید محمد مفتی الشیعه بردم هر چند و پیشتر این مطالب توسط استاد دکتر منصوری لاریجانی مورد مداقه و بررسی واقع شده بود.(درزمانی که من در مجموعه حضور نداشتم)و ایشان علاوه بر تایید برای هر کدام مقدماتی را نیز مرقوم فرموده بودند.در همین راستا کلیه افراد قرآن پژوه و دین پژوه که دوره ها را گذرانده و با این آموزه ها آشنایی دقیق داشتند،مطالب آقای طاهری را با بررسی انطباقی و نگاه به آیات و خصوصاروایات تهیه وقلمی نمودیم که ماحصل آن ویژه نامه هایی بود که به پیوست تقدیم می گردند.
اما از بعد امنیتی موضوع،اینجانب پس از دستگیری آقای طاهری و اطلاع از اینکه قرارگاه ثارالله ایشان را دستگیر کرده اند،شخصا به همراه یکی از سرداران و دادستان سابق اهواز به سردار .....مراجعه نمودم و توضیح دادم ایشان شیطان پرست یا مرتد نیستند و این موجب شد تا مرا نیز دستگیر کنند.
در زمان بازداشت علی رغم ضرب و شتم ابتدائی و اینکه توضیح دادم زندان جای مناسبی برای طرح مباحث نظری در حوزه ی حکمت،فلسفه و اندیشه نیست به توضیح نظریات و صحت انطباقات پرداختم.لیکن به دستگاه امنیتی حق دادم تا بررسی کارشناسانه امنیتی مبنی بر عدم وابستگی سیاسی به جریانات منحرف و ضد نظام را انجام دهند که خوشبختانه صحت ادعای آقای طاهری مبنی برعدم هر گونه ارتباط با بیگانگان به اثبات رسید.لیکن باز هم برای اثبات این امر که مجموعه هیچگونه دیدگاه و نظر معاندتی یا تزاحمی با نظام مقدس را نداشته و ندارد و برای حسن نیت از هر گونه جوسازی و تظاهر اجتناب نمودیم و شخصاپس از زندان هیچگونه فعالیتی مبنی بر آموزش و ترویج انجام ندادم ولی متاسفانه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی وزارت و سپاه پاسداران مبادرت به انتشار اعترافات اجباری و غیرقانونی حقیر از صدا و سیما نمود که این خلاف بین شرع و قانون بود .لیکن حتی با داشتن حق طرح شکایت قانونی علیه این دستگاهها باز هم صبوری نمودم و شکایت به خدا بردم تا اینکه معاونت اطلاعات نیروی انتظامی کل کشور در قالب طرح و پروژه ای موضوع عرفان کیهانی رامورد بررسی قرار داد و عدم مغایرت آن با مبانی اسلامی،اعتقادی و امنیتی را طرح نمود و از آن دفاع کرد و امکان تقدیم آن پروژه محضر دادگاه محترم وجود دارد.
تا آنجا که مجوزی تحت عنوان خیریه بهشت یاس پنهان صادر نمود وبرآن اساس کلاسهای دارای مجوز قانونی تشکیل و وجوه ماخوذه نیز در اختیار خیریه جهت افراد بی بضاعت و مربی گرداننده کلاس قرار گرفت که سند آن به پیوست تقدیم است.
پس از تحقیقات معلوم شد نهاد ریاست محترم جمهوری نیز تحت عنوان عرفان کیهانی مجوزی صادرکرده است.(سند به پیوست تقدیم است)
از جمیع موارد فوق می توان دریافت بازداشتهای انجام شده به هیچ وجه، وجه قانونی نداشته و ضرب و شتم اینجانب نیز غیر قانونی بوده است ، وانگهی بنابرفرموده مقام معظم رهبری در مورد سلول انفرادی نیز، حبس اینجانب در دو نوبت یک ماه و نیم و ایجاد فشارهای روحی و روانی و تهدید خانواده و حتی تهدید صریح بازپرس محترم مبنی بر اعدام اینجانب غیر مشروع و غیر قانونی بوده است.
دادگاه محترم
جناب آقای قاضی
اینجانب با در نظر داشتن خداوند گواهی می دهم هرگز نه شفاها و نه کتبا به هیچ یک از مقدسات توهین ننموده ام و در هیچ امر پزشکی دخالت نکرده ام و مالی را من غیر حق دریافت ننموده ام و استدعا دارم دادگاه محترم همانگونه که حق نیز چنین است با عدل و انصاف با اینجانب برخورد نموده و مرا از اتهامات انتصابی تبرئه فرماید.
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_سايمنتولوژي_فرادرماني
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر