۱۳۹۶-۰۵-۱۳

بازداشت ١٢ تن از اعضای عرفان حلقه در اصفهان

گروه خبري سايت
بازداشت ١٢ تن از اعضای عرفان حلقه در اصفهان

شامگاه گذشته «محمدامین اسماعیلی» به اتفاق ١١ تن از شاگردان عرفان حلقه در «اصفهان» بازداشت شده‌اند. گفته می‌شود شمار اعضای بازداشت شده عرفان حلقه در «اصفهان» ظرف دو هفته اخیر به ٣٢ تن رسیده است.

شامگاه چهارشنبه ١١ مردادماه ١٣٩۶ نیروهای اطلاعات سپاه با هجوم به یک منزل مسکونی که محل جلسه اعضای عرفان حلقه بود، «محمدامین اسماعیلی» و یازده تن از شاگردان عرفان حلقه را بازداشت کردند.

یک منبع نزدیک به «محمدامین اسماعیلی» در همین رابطه گفته: «دیشب نیروهای اطلاعات سپاه با هجوم به یکی از جلسات اعضای عرفان حلقه محمدامین و یازده نفر دیگر را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.»

این منبع که خواست نامش فاش نشود در ادامه افزوده: «ماموران لباس شخصی پس از بازداشت به منزل شخصی محمدامین اسماعیلی هجوم بردند و وسایل شخصی او را توقیف کردند.»

در همین حال روز جاری پنجشنبه ١٢ مرداد ١٣٩۶، خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران با انتشار اطلاعیه‌ای در همین رابطه از سوی «سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان»، از «برخورد قاطع» افرادی که «سربازان گمنام امام زمان» خوانده می شوند با جریان عرفان حلقه در شهر اصفهان خبر داد.

پیش‌تر روز سه شنبه ٢٧ تیر ١٣٩۶، ١١ عضو «عرفان حلقه» در شهر «نجف آباد» و همچنین روز دوشنبه ٢ مرداد ١٣٩۶، ٩ تن از اعضای «عرفان حلقه» در «شاهین شهر» اصفهان توسط همین نهاد (اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان) بازداشت شده بودند.

گزارش شده در «شاهین شهر»، هشت تن از افراد بازداشت شده بلافاصله آزاد شدند اما از سرنوشت سایر افرادی که ظرف دو هفته گذشته در استان «اصفهان» بازداشت شده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست.

گزارش نزدیکان افرادی که در دو هفته اخیر در شهر «اصفهان» بازداشت شده‌اند حاکی از آن است، نیروهای لباس شخصی پس از بازداشت این افراد، به منزل مسکونی آنها هجوم برده و وسایل شخصی آنها اعم از لپ تاپ، کتاب و … را توقیف کرده اند.

همچنین گفته شده برخی از این افراد علی رغم صدور قرار وثیقه همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر