۱۳۹۶-۰۵-۲۹

انتشار کتابی جدید از محمدعلی طاهری «حلقه، افسون و افسانه نیست»

گروه خبري سايت
انتشار کتابی جدید از محمدعلی طاهری  «حلقه، افسون و افسانه نیست»

کتاب جدیدی از محمدعلی طاهری با عنوان «حلقه، افسون و افسانه نیست» در پاسخ به کتاب «افسون حلقه» نوشته علی ناصری‌راد، در نیمه دوم مردادماه ١٣٩۶ منتشر شده است.



کتاب «حلقه، افسون و افسانه نیست»، که در آبان‌ماه ١٣٩١ به قلم محمدعلی طاهری در بند ٢-الف زندان اوین نگاشته شده، در ٢٢٨ صفحه، به ٣٨٢ مورد از اشکالات و مطالب کذب مطرح شده در کتاب «افسون حلقه» پاسخ داده است.

نسخه کپی این کتاب که ابتدا توسط «بازجو رحیمی» در آبان ١٣٩١ ربوده شده بود، به دنبال شکایت‌های مکرر محمدعلی طاهری از این ضابط «قرارگاه ثارالله» در سال ١٣٩۵ در اختیار دادگاه قرار گرفته است.

در همین رابطه محمدعلی طاهری در بخشی از دفاعیات خود در دادگاه ١٩ تیر ١٣٩۶ تصریح کرده: «اینجانب از دادگاه سال ٩٠ مکرراً از کارشناسان امنیتی ثارالله (به ویژه آقای رحیمی) درخواست نموده‌ام در قبال کتابهایی که به منظور اهداف فوق‌الذکر و همچنین نشر اکاذیب، ترور شخصیتی و … از طرف آنها چاپ و منتشر و ضمیمه کیفرخواست شده‌اند(به عنوان تحقیقات مستند!!!)، اجازه پاسخگویی و دفاع به من داده شود. ولیکن تا کنون به جز اجازه پاسخگویی به کتاب “افسون حلقه” [که در آبان ٩١ تحویل کارشناس(آقای رحیمی) امنیتی گردید ولیکن سال ٩۵ به دنبال شکایت از ایشان، کپی آن که نسخه پیوست می باشد، به دادگاه تحویل شده است]، امکان دفاع و پاسخگویی به سایر کتب و … داده نشد.»

بنا به اظهارات بنیانگذار عرفان حلقه در متن آخرین لایحه دفاع، تنها منبعی که برای نگاشتن جوابیه به کتاب «افسون حلقه» در اختیار این زندانی عقیدتی قرار گرفته، خود کتاب مورد اشاره بوده و از ارائه هرگونه ماخذ دیگری از جمله کتب نگاشته شده توسط خود او، امتناع شده است.

محمدعلی طاهری در بخشی از مقدمه این کتاب خود نوشته: «انحصارطلبی و ظاهرگرایی افراطی در دوران ننگین قرون وسطی، کم و بیش بر روى سایر ادیان نیز اثر گذاشت و تقریباً عرفان‌ستیزى و مبارزه با باطن‌گراها نه با آن شدت ولی تا حدودى، در بین آنها نیز رایج بوده است. با خاتمه یافتن دوران جاهلیت مذهبی و ظاهرگرایی افراطی قرون وسطی، نگاه به فلسفه خلقت در بین ادیان الهی تا حدودى مترقی شده و باطن گرایی (عرفان) تا حدودى متحول شده و رشد پیدا می‌کند.»

گفتنی است، آخرین جلسه دادگاه بنیانگذار عرفان حلقه روز یکشنبه ١٩ تیرماه ١٣٩۶ در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب به ریاست ماشاءالله احمدزاده و قاضی طیرانی برگزار شد و به گفته «محمود علیزاده طباطبایی» این دادگاه باید ظرف مهلت قانونی دو هفته‌ای ( تا روز یکشنبه ٢ مردادماه ١٣٩۶)، رای خود را صادر می‌کرد اما با گذشت چهار هفته از اتمام این مهلت قانونی، دادگاه هنوز حکم محمدعلی طاهری اعلام نشده است.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر