۱۳۹۶-۰۶-۰۷

بازداشت دو تن از شاگردان محمدعلی طاهری در مقابل اوین / دو تن دیگر ناپدید شده‌اند

گروه خبري سايت
بازداشت دو تن از شاگردان محمدعلی طاهری در مقابل اوین / دو تن دیگر ناپدید شده‌اند

منابع خبری از بازداشت دو تن از شاگردان محمدعلی طاهری در مقابل زندان اوین و بی خبری از دو تن دیگر می‌گویند. گفته می‌شود افراد بازداشت شده برای اخذ اعتراف اجباری علیه محمدعلی طاهری تحت فشار قرار گرفته‌اند.

چهار تن از شاگردان محمدعلی طاهری به نام‌های «رها داوودیان»، «زهرا سادات ابراهیمی»، «زهرا شفیعی» و «ملیکا کاوندی» که دو روز متوالی با پوشیدن کفن در مقابل زندان اوین دست به تحصن زدند، روز دوشنبه ۶ شهریورماه ١٣٩۶ با برخورد نیروهای امنیتی مواجه شده‌اند.

یک منبع مطلع در همین ارتباط به «خبرنگار عرفان حلقه» گفته: « رها داوودیان و زهرا سادات ابراهیمی با انتقال به بند نسوان زندان اوین برای اخذ اعتراف اجباری علیه آقای طاهری تحت فشار قرار گرفته‌اند اما تا کنون به این کار تن نداده و حتی قبول نکردند که با قرار وثیقه صد میلیونی که برای آنها صادر شده آزاد شوند.»

این منبع که خواست نامش فاش نشود در ارتباط با وضعیت دو تن دیگر از این شاگردان محمدعلی طاهری افزود: «از زهرا شفیعی و ملیکا کاوندی هیچ خبری نداریم این چهار نفر با هم تحصن کرده بودند اما معلوم نیست زهرا و ملیکا هم بازداشت شده‌اند یا نه.»

گفتنی است، این چهار تن روز یکشنبه پنجم شهریور ١٣٩۶ با شنیدن خبر ابلاغ حکم اعدام محمدعلی طاهری با پوشیدن کفن به مقابل زندان اوین رفته بودند که با برخورد نرم رییس دادسرای اوین به خارج از محوطه زندان هدایت شده بودند.

شنیده‌ها حاکی از آن است، مسوولان زندان اوین با قول مساعدت در روزهای آینده این چهار تن را راضی به شکستن تحصن در روز یکشنبه کرده بودند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر