۱۳۹۶-۰۵-۳۱

در برنامه پیک بامدادی درباره استاد محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
در برنامه پیک بامدادی درباره استاد محمد علی طاهری
در برنامه پیک بامدادی در رادیو جوری درباره استاد صحبت میکنه که کسی ندونه انگار یک محرم اقتصادی یا یک قاتل و یا ... گرفتند.

من به عنوان یک شهروند و یک محقق و یک خبرنگار عرض میکنم که دوستان عزیز شرط اول یک خبرنگار صداقت هست و راستگویی من برنامه های شما را دنبال میکنم و میبینم که مثلا یک وزیر و یا مشگلی را تحقیق میکنید و بعد از هزار ان پیگیری ان را مطرح میکنید و انتقاد میکنید .

اما اینجا درباره یک معلم که سالها بی دلیل یا به دلایل واهی در زندان هست  و همه ما میدانیم که جرمی صورت نگرفته  و نا عادلانه در زندان هست و انواع حکمهای الکی  و حالا بعد از گذراندن حکم  که ناعادلانه گذراندن پنج سال زندان و جریمه و گرفتن حکم منع تعقیب باز ناعادلانه در زندان هستند و دارند محاکمه میکنند و جالب این هست که هیچ خلافی و تخلفی را از ایشان نتونستند مطرح و اثبات کنند و بعد از چندین بار حکم اعلام و خوردن تیر به سنگ ...
باز ناعادلانه حکم اعلام دادن  .... اره دوستان عزیز این موارد هست که باید مطرح بشه و تحقیق بشه اما شما هم انسانیت و راستگویی و تمام شرط اول یک انسان مسلمان و خبرنگاری را زیر سوال بردید و حتی جرات گفتن واقعیت را هم ندارید البته عجله نکنید که هیچ وقت تاریخ انسانهای مثل شما را از یاد نمیبرد و خود شرمنده خود میشوید.

ارسالی از :: شاگرد درانتظار آزادی معلم بی گناهش 


ما شاگردان استاد محمد علی طاهری خواستار آزادی بی قید و شرط ایشان هستیم و به تمامی حکم های اعدام نه میگوییم

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر