۱۳۹۶-۰۶-۰۷

محمدعلی طاهری به اعدام محکوم شد رادیو آزادی

گروه خبري سايت
محمدعلی طاهری به اعدام محکوم شد رادیو آزادی

به نقل از بخش انگلیسی زبان رادیو آزادی (اروپای آزاد)، محمدعلی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه، پس از دو سال که حکم اعدام صادره دادگاه بدوی علیه او لغو شده بود، برای دومین بار به اعدام محکوم شده است.

محمود علیزاده طباطبایی، وکیل آقای طاهری، روز یکشنبه ۲۷ آگوست ۲۰۱۷ گفت: موکلش به اتهام افساد فی الارض به دلیل تاسیس "عرفان حلقه" به اعدام محکوم شده است.

وکیل آقای طاهری افزود که حق فرجام‌خواهی موکلش تا ۲۰ روز محفوظ است و ابراز امیدواری کرد که دادگاه تجدیدنظر حکم اعدام را نقض کند.
وبسایت رادیو آزادی در گزارش روز دوشنبه ۲۸ آگوستِ خود، به نقل از خانواده محمدعلی طاهری گفت: "او در زندان مورد آزار و اذیت قرار گرفته و مجبور به انجام "اعتراف اجباری ویدیویی" شده است.

در این گزارش آمده است که طاهری یک فرادرمانگر محبوب است، و مدت‌‌‌ها اجازه آموزش و تمرین برای عموم را داشته است. اما پس از هشدار آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، درباره عرفان حلقه که ممکن است این اندیشه مردم را از اسلام دور کند، او و هوادارانش تحت فشار بیشتری قرار گرفتند.

محمدعلی طاهری برای نخستین بار در سال ۲۰۱۰ دستگیر شد. او برای دومین بار در سال ۲۰۱۱ دستگیر و از آن زمان تا کنون در زندان اوین تهران نگهداری می‌شود، دقیقا زمانی که دادگاه او را به دلیل "توهین به مقدسات" به پنج سال حبس تعزیری محکوم کرد.

او در سال ۲۰۱۵ با اتهاماتی مشابه به اعدام محکوم شد، اما پس از مدتی دادگاه تجدیدنظر این حکم را نقض کرد. بنابر گزارش‌ها محمدعلی طاهری چندین بار در اعتراض به بازداشت خود، دست به اعتصاب غذا زده است.

رادیو آزادی در بخش پایانی گزارش خود، با اشاره به بازداشت هواداران آقای طاهری، از فشار علیه پیروان او خبر داد.

رادیو آزادی


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر