۱۳۹۶-۰۵-۳۱

نامه گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری به مهدی خزعلی

گروه خبري سايت
نامه گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری به مهدی خزعلی
 جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری با انتشار نامه‌ای، حمایت خود را از مهدی خزعلی که به تازگی توسط ماموران امنیتی بازداشت شده را اعلام کردند.

متن این نامه، به شرح زیر می‌باشد.


باسمه‌تعالی

«المُلکُ یَبقی مَعَ الکُفرِ و لا یَبقی مَع الظُّلم»

حضور محترم جناب دکتر مهدی خزعلی

پس از سلام و تحیت؛ خبر دستگیری  جنابعالی دل هر دردمند آزاده ای را بدرد آورد .چگونه است که در مملکت ما صحنه فجایع صهیونیست ها  و داعش از تمام تریبون ها فریاد زده می شود ولی مدعیان اسلام و رفتار و اخلاق اسلامی خود بدتر از ایشان با ضرب و جرح اقدام به دستگیری یک فرد می نمایند تنها به جرم آنکه او اسرار هویدا می کرد ؟!

 ولی دردآور تر آنکه بعضی از مدعیان به ظاهر دوست نیز در مقابل چنین ظلم آشکاری سکوت اختبار می کنند! اینجانبان امیدواربم هر چه زودتر این رویه‌ی اتهام‌زنی‌ها و به محبس کشاندن ها و شکنجه ی دلسوزان این مرزوبوم پایان یابد. مگر نه آنکه صدای انقلاب در سال 57 صدایی بود تا بساط این رویه ها و سلول انفرادی ها و شکنجه ها برچیده شود !!؟

ما جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری برطبق آموزه های استاد در بندمان آموخته ایم که در مقابل  ظلم سکوت اختیار کردن همان جرمی را دارد که ظالم دارد و در همه جا روشنگری های جنابعالی را فریاد خواهیم زد تا آنکه ظالمینی که  خیال کردند با به محبس بردن  جنابعالی بر جنایات خود سرپوش می گذارند ببینند که  حال هزاران خزعلی روشنگری هایش رو فریاد خواهند زد.

ما طی شانزده بار اعتصاب غذای استاد عزیزمان در اعتراض به بی عدالتی ها، نسبت به سختی‌ها و صدمات جسمی ناشی از اعتصاب غذا کاملاً آگاهیم؛ ما  پروژه  سوقصد بازجویان قرارگاه ثارالله به جان استادمان با خوراندن داروهای لیتیم و هالوپوریدول را به یاد داریم!
این امر باعث نگرانی جدی ما از ادامه‌ی اعتصاب غذا  توسط جنابعالی شده؛ هرچند از ظلمی که به شما روا می‌شود رنج می‌بریم و به روش اعتراضی‌تان اعتقاد راسخ داریم، اما بیم آن داریم که جان شما به خطر افتد. نگرانی ما صد افزون می شود وقتی که می دانیم این چاپلوسان  و منافقین و به جهت ادامه دادن به راه تاراج بیت المال توسط خود و آقازاده هایشان از هیچ راهی برای به سکوت کشاندن جنابعالی ابایی ندارند!

ما پیام حق‌طلبی‌تان را شنیده‌ایم و به‌عنوان شاگرد کوچک مکتب امام حسین (ع)، وظیفه‌ی خویش می‌دانیم تا فریاد مظلومیت شمارا به گوش جهانیان برسانیم. همچنین اعلام می‌کنیم عدم رسیدگی به خواسته‌های برحق و قانونی شما، برگ دیگری بر دفتر سیاه ظلم‌ها و بی‌عدالتی بخشی از دستگاه قضایی خواهد افزود؛ دستگاهی که به‌جای اقدام جهت احقاق حقوق مردم مظلوم، با فشارهای فراقانونی بر دگراندیشان، فعالین حقوق بشر، حق‌گویان و... تنها بر فاصله‌ی میان نظام و مردم می‌افزاید.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر