۱۳۹۶-۰۵-۱۳

گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری با مراجعه به دفتر کمسیون حقوق بشر در تهران

گروه خبري سايت
گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری با مراجعه به دفتر کمسیون حقوق بشر  در تهران
گروهی از شاگردان محمدعلی طاهری با مراجعه به دفتر کمسیون حقوق بشر اسلامی ایران در تهران خواستار جلوگیری از دخالت غیرقانونی ضابطین امنیتی و قضایی در پرونده آقای طاهری شدند.




شاگردان عرفان حلقه روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد‌ماه ۱۳۹۶ با مراجعه به دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران واقع در خیابان سهروردی، مسوولان این نهاد را از چگونگی روند رسیدگی به پرونده آقای طاهری و وضعیت کنونی وی مطلع کردند.

شاگردان عرفان حلقه در ملاقات با دکتر ضیائی، اسناد و مدارک مبتنی بر اثبات اعمال فراقانونی و غیرانسانی ضابطین قضایی در پرونده آقای طاهری را به ریاست این نهاد غیرانتفاعی ارائه دادند.
یک منبع آگاه در خصوص این نشست به نقل از دکتر ضیائی گفت: "این روزها به خاطر فعالیت‌ها و روشنگری‌های شاگردان آقای طاهری کمتر کسی است که در جریان پرونده او نباشد، و این مهم را برای جلوگیری از تاثیرگزاری ضابطین قضایی بر پرونده قضایی لازم دانست".

محمدعلی طاهری همواره شکایت خود را به دلیل استفاده ضابطین قضایی برای "اعتراف‌گیری از طریق روش‌های غیرانسانی و غیرقانونی" به مراجع ذی‌صلاح ارائه داده، اما تا کنون هیچ یک از مقامات جمهوری اسلامی اقدام قابل توجهی در این خصوص به عمل نیاورده‌اند.


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر