۱۳۹۶-۰۶-۰۳

صد و هشتمین فریاد دادخواهی خانواده و شاگردان محمدعلی طاهری در کانادا

گروه خبري سايت
صد و هشتمین فریاد دادخواهی خانواده و شاگردان محمدعلی طاهری در کانادا

بنام خداوند رحمان رحیم

برای صد و هشتمین بار گردهم آمدیم تا بانگ بلند دادخواهی محمدعلی طاهری باشیم.

تا با توکل به خدای حق و عدالت، وجدانهای خفته بیدار شوند و دست از کینه بردارند.




تا باز هم شهادت دهیم به حقانیت و بی گناهی معلم مظلوم دوران جهالت ها و تنگ نظریها.

ایمان داریم، جور و جفای بی‌حد زمانهٔ بحرانها و آشوب‌های تفکرات باطل داعشی در سرزمین عارفان، چند صباحی پایدار نمی ماند، زیرا این قانون اساسی هستی است.

اما، بی خبران شبزده چه دانند.

مشک مرام طاهری خود می بوید و می‌جوید‌. رایحهٔ بیداری عشق ، شتابان، پویا و جویا در جانها روان شده است و مژده تازگی ارتباط دلها و لمس واژه های صلح و وحدت میدهد.

اما، بی خبران شبزده چه دانند.
و عدو شد سبب خیر، و درسها و پیامهای مهر و ایثار به همه پیکر واحد عالم و آدم رسید و به بار نشست و خرد جمعی، دل جمعی و روح جمعی جانی گرفت و بیدارشد.

اما، بی خبران شبزده چه دانند.

مکتب عشق و اندیشه طاهری، افسون و افسانه نیست. راهی است روشن و ساده برای همه انسانها و کاملا غیر وابسته به ایشان. هرگز مریدی و مرادی نبوده بلکه تنها معلم اصلی، رب العالمین است، مربی جانها هدایت گر اصلی بشر که ازلی و ابدی است.

اما، بی خبران شبزده چه دانند.

به همه قانون شکنان اعلام می کنیم:

از ما عدالت خواهان حقیقت جو، هرگز خشم و نفرین نخواهید. هرگز جز عشق و آشتی نجویید. اما نخواهید که ایستاده سکوت کنیم در برابر چنین وقاحت و ظلم فاحش که به انسانی موحد از تبار عاشقان صالح می‌رود.

نخواهید در بازی شبزده ها بمیریم و ببازیم. ما هستیم چون نور، باید باشیم و نه به مرگ نه به تب راضی‌ نیستیم. چون خالق آزادی و آگاهی‌ راضی‌ نیست. بارها با زبان سادهٔ محبت گفتیم و نشنیدید. ولی بدانید هرچه کاشتید درو خواهید کرد. بارها گفتیم ما همه طاهری هستیم و او تنها نیست .

خدایا فقط از خودت یاری می طلبیم و به همه مرام آفرینشت سر تعظیم و تسلیم فرو آورده ایم. در رحمت را ز حکمت بی کرانت بگشا که گویا صبر به بی صبری رسیده و این مغضوبین ضالین زمانه، این گمراهان لجوج و بیماردل را به راه عشق بیدار کن.

مقامات قضایی و دولتی می دانند حامیان و شاگردان محمدعلی طاهری تا آزادی بی قید و شرط استاد خود از پای نخواهند نشست و در چنین شرايط حساس و بحرانی بين المللى، ضابطین مغرض، مسئول هرگونه عواقب عدم آزادی محمد علی طاهری هستند.

مقامات قضایی
فقط حکم آزادی آزادی طاهری شرعی حقی قانونی
فقط حکم برا ئت قانون حرمت عدالت




منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر