۱۳۹۶-۰۵-۱۷

نامه سرگشاده سه‌هزار تن از شاگردان محمد علی طاهری به دادگاه انقلاب

گروه خبري سايت
نامه سرگشاده سه‌هزار تن از شاگردان محمدعلی طاهری به دادگاه انقلاب

با گذشت بیش از دو هفته از آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری و عدم صدور حکم، در حالیکه که شنیده ها حاکی از تهدید، ارعاب و تطمیع قاضی پرونده است.



سه هزار تن از شاگردان محمدعلی طاهری در نامه ای سرگشاده اعتراض خود را نسبت به اعمال فشار بر قضات پرونده محمدعلی طاهری اعلام کردند. در این نامه با اشاره به اعمال فشار از سوی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران بر قضات دادگاه انقلاب اسلامی، آمده است که به دلیل فشار جریان‌های امنیتی آقای احمدزاده نمی‌توانند نسبت به آزادی آقای طاهری با توجه به صدور قرار منع تعقیب و نقض حکم اعدام از سوی دیوان عالی کشور تصمیم بگیرند. این نامه همچنین به ایجاد ارعاب و تهدید بر قضات پرونده بنیانگذار عرفان حلقه از سوی نهادهای امنیتی اشاره داشته است.

در بخشی از این نامه آمده است که "مبادا تصمیمی از سوی دادگاه انقلاب گرفته شود که موجب زیر پا گذاشتن منشور عدالت نهاد قضایی و اصول مسلم دادرسی بی‌طرفانه و استقلال قضایی و عمل به قوانین و مقررات گردد".

رونوشت این نامه نیز به ریاست قوه قضاییه، ریاست ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، ریاست دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، ریاست دادگاه انتظامی قضات و ریاست شورای عالی امنیت ملی ارسال شده است.





منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر