۱۳۹۲-۱۱-۰۵

کنترل دشارژ - حفاظت از شهر وجود !

در اینجا اول درهای بیرونی شهر وجودمان را می بندیم
که کسی واردش نشود
بعد که دورش را بستیم می رویم به درون تا ببینیم درون چه خبر است !

در دنیای عرفان که می گوییم ضد ضربه شدن است
یعنی کسی نمی تواند به حریـم شما نزدیک بشود
و کسی نمی تواند کاری برای شما انجام بدهد
کسی نتواند موجود غیر ارگانیک را به جان شما بیاندازد
و نتواند برای شما تشعشع منفی خاصی کار بکند
کسی نتواند شما را قفل کند
کسی نتواند شما را ببندد و... !

در این وادی که هستیم
متاسفانه وادی این کارهاست وادی قدرت نماییهاست !

یکی گزارش داده بود که به یکی از دوستانش گفته
که من فلان کلاس می روم
دوستش گفته بود نه این کلاس چیست میروی
حالا ببین من استادتان را می بندم
و ال می کنم و بل می کنم
و خلاصه میبینیم که کسی که ازکمال می خواهد صحبت کند
عملا از قدرت صحبت می کند !

الان شما حواستان جمع است
اگر آگاهی نداشتید فکر می کردید که این آدم خیلی متعالی تر است
که می تواند کسـی را ببندد !

قرار نیست ما همدیگر را ببندیم
قرار است او به من کمک کند
من به او کمک کنم
یک چیزی را من نمی دانم او به من انتقال بدهد و بالعکس !

تازه اگر که ما چیزی بلد باشیم
نه این که من او را ببندم
و او هم بگوید حالا که من را بستی ببین که من مچاله می کنمت
این وادی این بچه بازی ها نیست !

متاسفانه همه وادی ها می تواند وادی خوب و بدی باشد
وادی قدرت نمایــــی باشد یا وادی کمال باشد !

خدا را شکر که ما معیارها و فاکتورهایی داریم که تشخیص بدهیم
مربی های ما به این مسئله تجهیز می شوند که
کسی نمی تواند قفلشان کند !

بعضی ها مرض دارند،
« فزادهم الله مرضا »
می بینیم که طرف آمده نشسته و انگشترش را گرفته سمت شما
یا یک کاری دارد می کند
و می گوید الان قفل می شود
و مرتب می گوید الان دیگر قفل می شود
و یا الان زبانش بند می آید !

در این وادی ممکن است ما کاری با کسی نداشته باشیم
ولی دیگران با ما کار دارند
ما از حلقه های رحمانیت می توانیم استفاده کنیم
و خودمان را زیر چتر رحمانیت قرار بدهیم !

یعنی یک چتر امنی که ما می توانیم کار خودمان را زیر این چتر انجام بدهیم
ما نمی خواهیم حال کسی را بگیریم
و نمیخواهیم به کسی لطمه بزنیم
ولی می خواهیم کسی در واقع با ما کاری نداشته باشد
تا بتوانیم کارهای خودمان را انجام بدهیم
و دریافتی داشته باشیم !

دوره 4 - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر