۱۳۹۲-۱۰-۳۰

مسائل کلاس دايم در ذهنم است و هميشه ذهنم مشغول اين کار است و

سؤال:
مسائل کلاس دايم در ذهنم است و هميشه ذهنم مشغول اين کار است و نمي دانم بايد خاموش باشه يا نه؟!

پاسخ:
موارد مجاز را که گفتيم،
يک موقع هست شما مي خواهيد اين کار را کنيد،
يک موقع خودش مياد و دست شما نيست !

در موارد مجاز تفکر و تعقل و تجزيه و تحليل و بررسي و اينهاست.

البته يک حالتي که دريافت آگاهي است و ماجرا آگاهي است ما استقبال مي کنيم و خاموش ندارد !

حالا شما بايد ببينيد که اين مسئله باعث ايجاد اختلال شده در شما يا خواهانش هستيد !

سؤال:
... کاملا دائمي است و من هرجايي هستم اين افکار مياد

پاسخ:
به هر حال شما بايد بخواهيد مگر جريان آگاهي باشه و شما به شفافيت در مورد چيزي به آگاهي برسيد،

سؤال:
يعني اين حالت مفيد واقع ميشود؟ خودم خوشم مياد.

پاسخ:
خوب خيلي وقتها ممکن است
ما از خيلي چيزها خوشمان بياد ولي در نهايت شما به اطلاعات شفاف ميرسيد؟

سؤال:
بله برام حل ميشه.

پاسخ:
اينجا بايد فرق بين تفکر و آگاهي را معلوم کنيم.
اگر موضوع ها شفاف ميشود و ما داريم نتيجه ميگيريم اين خيلي خوب است
و وقتي کار ديگر انجام ميدهيد اين تعطيل ميشود !

سؤال:
خودم وقتي دارم کار مکانيکي انجام ميدهم
ذهنم را رها ميکنم و ميرود روي اين مسئله.

پاسخ:
خوب پس کنترل داريد و اين مفيده
و وقتي مي رويد سراغ کار خودتان و آن فکر تمام ميشود
و کار ديگري شروع ميشود، اين يعني کنترل داريد !

دوره 3 - استاد طاهري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر