۱۳۹۲-۱۱-۰۵

کنترل دشارژ در دو فاز عملی - تست و پذیرش قطعی !

ما وقتی وارد حلقه رحمانیت می شویم
یک بیعانه به ما می دهند می گویند اول بچش
اگر خوشت آمد بهت بدهیم !

اول ببین از کنترل دشارژ خوشت می آید؟!
چون بعضیها زندگی شان با غم و اندوه سپری میشود
و عشق زندگی شان همان دشارژ شدن است
زانو غم بغل بگیرند
و بنالند عشق زندگیشان است !

حتما دور و بر خودتان زیاد دیدید
ممکن است بچشیم بعد ببینیم نه این باب میل ما نیست
و بگوئیم نه نمی خواهیم !

توضیح این که ارتباط کنترل دشارژ خارجی
دارای دو مرحله "تست" و "پذیرش قطعی" است. (مانند ارتباط کنترل ذهن) !

بنابراین دو مرحله است
یک مرحله بچشیم اگر خوشمان آمد
و دیدیم به کارمان می خورد یک بله جانانه می دهیم
که یعنی ما واقعا می خواهیم
مزه را چشیدیم و حقیقتا خوب بود از همین بدهید !

ما برای تثبیت قضیه نیاز هست که یک بله بگوئیم
یعنی مطمئنا ما می خواهیم و پسندیدیم خوب است
و این به کار ما می خورد !

و بعد از این که بله را گفتیم
اتوماتیک مسائلی که از بیرون می خواهد ما را دشارژ کند
یک عامل هوشمند دشارژ را کنترل می کند
و این مسئله حیرت انگیز است
مثل کنترل ذهن اتوماتیک !

کنترل ذهن اتوماتیک را چند نفر تجربه کردند؟!
این عامل هوشمند تشخیص می دهد که چه مسائلی من را دشارژ می کند
من ممکن است تشخیص ندهم چه مسائلی من را دشارژ می کند
این مسائل را تشخیص می دهد
و اتومات کنترل می کند !

این از برکات سپردن عملی است
که یعنی من خودم را سپردم
یعنی گفتم من نمی دانم تو انجام بده
و تسلیم شدم و شاهد شدم
لذا او هم این کار را به نحو احسن در پاداش این تسلیم به ما میدهد !

در جاهایی ممکن است بخوانیم که هر کس فلان کار را انجام بدهد
3 درب از دربهای بهشت به رویش باز می شود !
اینها در قالب رمز است
و کشف رمز می خواهد !

یک درب همین کنترل دشارژ
یک درب بهشت است !
اگر ما کنترل دشارژ داشته باشیم
یکی از دربهای بهشت به روی ما باز شده است
و اگر نداشته باشیم درب جهنم باز است !

مثلا کنترل ذهن یک درب بهشت است !
که اگر نداشته باشیم یک درب جهنم است !
این طور نیست؟!

دوره 4 - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر