۱۳۹۲-۱۱-۰۱

آیا ارتباط روح جمعی با فیزیولوژی بدن مرتبط است و تاثیر میگذارد؟

آیا ارتباط روح جمعی با فیزیولوژی بدن مرتبط است و تاثیر میگذارد؟


الان متوجه شدیم که کل هستی از شعور جمعی و فردی تاثیر میگیرد. یعنی شعور تک تک ما تاثیر میگذارد، تحت تاثیر شعوری، فیدبکی صورت میگیرد که در اثر آن فیدبک میبینیم که میکروارگانیزم هایی یک دفعه فعال شدند، یا موجوداتی در اکولوژی از بین میروند، حتی مثل خودکشی دسته جمعی نهنگ ها ، پس ممکن است به دنبال فیدبک این شعور منفی عواقب و مسائل مختلفی را داشته باشیم.
جدای این تاثیرات روی اکوسیستم، دوباره موج شعور منفی که به خود ما برمیگردد ایجاد پارازیت شعوری در ما میکند و به دنبال آن اختلال انرژی، اختلال فعالیت سلولی و... در وجود ما پیش می آید و به همین خاطر بشر با نسلی رو به روست که مریض احوال است و درصد افراد سالم خیلی کم هستند و ما الان به تجربه داریم میبینیم که یک نفر که مشکلی نداشته باشد، تقریبا نداریم.
وقتی روح جمعی را اعلام میکنیم و درخواست مثبت داریم حداقل ما را میبرد به فاز مثبت و روی ما اثر مثبت دارد. الان روانشناسی تا حدی بحث روح جمعی را قبول کرده گرچه آنها مسائل متافیزیکی را قبول ندارند، اما به طور تجربی متوجه شدند که یک جامعه یک دفعه تحت تاثیر یک روحی قرار میگیرد. مثلا مردم آلمان شب خوابیدند و صبح بلند شدند و همه روحیه نژاد پرستی پیدا کردند یا در جامعه خودمان دیدیم که مردم شب خوابیدند و صبح بیدار شدند و یک دفعه یک تب " به سرعت پولدار شدن" همه مردم را گرفت. حتی روانشناسان تحقیق کردند که این روح جمعی فقط مخصوص انسانها نیست.

ترم5-جلسۀ6- بخش سوالات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر