به تشعشعات خروجي، عواملي که ايجاد چيزي را مي کند و دافعه هائي را که ايجاد مي کند دقيق دقت کنيد. خروجهائي که از دست انجام مي شود را دقت کنيم. بار اول اشکال ندارد که دستمان را به حالت تکبير نگه داريم اما بارهاي بعدي دستتان را آرام بالا ببريد و ببينيد در مسير حرکت دستتان چه اتفاقي مي افتد. اگر برديد بالا و آورديد پائين هم اشکالي ندارد. چشمها را ببنديد و حواسها را جمع کنيد.
دوستاني که متوجه شدند دستهايشان را بالا کنند.
دوستان تا جلسه ... تمام مسائلي که در جريان نماز هست را چک کنيد با دقت، ببينيد در تمام حالاتي که پيش مي آيد چه چرخه هائي راه مي افتد در سجود و در ساير بخشها.
بارهاي اول لازم است حواستان جمع باشد ولي بارهاي بعدي ديگر خودش جاري است و روان است.
هر يک از اجزاي نماز، چرخهائي ايجاد مي کند که
موجب هم فازي حرکات با کلام،
خارج شدن شعور کلام از حالت منفي (شرک و ...)
و ايجاد شعور مثبت مي شود.
اتفاقاتي که مي افتد، يکي همسوئي است،
بطور کلي يک همفازي حرکات با کلام پيش مي آيد،
يعني کاري که ما مي کنيم اولاٌ با کلام ما دارد همفاز مي شود،
تغييراتي که در کلام اتفاق مي افتد دارد از حالت شرک مي آيد بيرون،
مکث هائي که مي کنيم، تشعشع نهائي تشعشع شعوري مثبت است.
ما داريم به اين سمت مي رويم. الان ممکن است 10 درصدش را درست کرده باشيم، ممکن است 20 در صدش را درست کرده باشيم، داريم به سمتي مي رويم که به طور کامل آنچه را که داريم مي گوئيم و تحت قدرت کلام، قدرت انديشه، تشعشع شعوري مثبت بشود.
ظاهراٌ بحث يک سري حرکات است (حرکات ظاهر دارد و باطن دارد)، باطن حرکات در واقع ارتباطات است و هر کدامش ما را به يک نحوي در ارتباطاتي قرار مي دهد که انشاءالله تجربه مي کنيد و گزارشات آن را با هم بررسي مي کنيم.
وقتي ظاهر و باطن با هم همسو مي شوند، معلوم نيست چه حالي پيش بيايد که همان جذبه اي است که گفتند تير را از پاي اميرالمومنين بيرون کشيدند و او متوجه نشد. عملي تحقيق کنيم ببينيم چطوري است.
از دو حال خارج نيست، يا نماز مي خوانديد يا نمي خوانديد،
اگر مي خوانديد الان با اين ارتباط برويد داخل،
اگر نمي خوانديد، به عنوان تجربه دنبال کنيد و فيگور قضيه را بيائيد.
دوره 8 0 جلسه 2 - زنگ 2 - استاد طاهري
دوستاني که متوجه شدند دستهايشان را بالا کنند.
دوستان تا جلسه ... تمام مسائلي که در جريان نماز هست را چک کنيد با دقت، ببينيد در تمام حالاتي که پيش مي آيد چه چرخه هائي راه مي افتد در سجود و در ساير بخشها.
بارهاي اول لازم است حواستان جمع باشد ولي بارهاي بعدي ديگر خودش جاري است و روان است.
هر يک از اجزاي نماز، چرخهائي ايجاد مي کند که
موجب هم فازي حرکات با کلام،
خارج شدن شعور کلام از حالت منفي (شرک و ...)
و ايجاد شعور مثبت مي شود.
اتفاقاتي که مي افتد، يکي همسوئي است،
بطور کلي يک همفازي حرکات با کلام پيش مي آيد،
يعني کاري که ما مي کنيم اولاٌ با کلام ما دارد همفاز مي شود،
تغييراتي که در کلام اتفاق مي افتد دارد از حالت شرک مي آيد بيرون،
مکث هائي که مي کنيم، تشعشع نهائي تشعشع شعوري مثبت است.
ما داريم به اين سمت مي رويم. الان ممکن است 10 درصدش را درست کرده باشيم، ممکن است 20 در صدش را درست کرده باشيم، داريم به سمتي مي رويم که به طور کامل آنچه را که داريم مي گوئيم و تحت قدرت کلام، قدرت انديشه، تشعشع شعوري مثبت بشود.
ظاهراٌ بحث يک سري حرکات است (حرکات ظاهر دارد و باطن دارد)، باطن حرکات در واقع ارتباطات است و هر کدامش ما را به يک نحوي در ارتباطاتي قرار مي دهد که انشاءالله تجربه مي کنيد و گزارشات آن را با هم بررسي مي کنيم.
وقتي ظاهر و باطن با هم همسو مي شوند، معلوم نيست چه حالي پيش بيايد که همان جذبه اي است که گفتند تير را از پاي اميرالمومنين بيرون کشيدند و او متوجه نشد. عملي تحقيق کنيم ببينيم چطوري است.
از دو حال خارج نيست، يا نماز مي خوانديد يا نمي خوانديد،
اگر مي خوانديد الان با اين ارتباط برويد داخل،
اگر نمي خوانديد، به عنوان تجربه دنبال کنيد و فيگور قضيه را بيائيد.
دوره 8 0 جلسه 2 - زنگ 2 - استاد طاهري
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر