۱۳۹۲-۱۰-۱۲

در دنيا كه مكان وجود دارد،

سؤال:
در دنيا كه مكان وجود دارد، امكان دارد براي بعضي‌ها لامكان باشد، يعني مثلاً يك نفر در آن واحد در چند تا جا باشد؟

پاسخ:
يك نفر در چند جا بودن، در چند جا بودن الان داريم و من معنوي، يك تجاربي كه در دور 5 صحبت داريم، من معنوي مي‌تواند در آن واحد چند جا باشد اما من معنوي است نه.....

ادامه سؤال:
من الان شما را مي‌بينم كه تدريس مي‌كنيد، ممكن است مثلاً خواهر من در شهري ديگر عنوان كند كه شما را ديده است.

پاسخ:
من معنوي، ممكن است شما من معنوي من را در سال‌ها قبل ديده باشيد، چند نفر ديده‌اند در خواب، بيداري؟ يك دو سه، چهار پنج، شش، هفت، هشت، نه، ده، يازده، دوازده، سيزده، چهارده... اجازه بدهيد، شما همه‌تان دعوت شده‌ايد، بعضي‌هايتان يادتان مي‌آيد، بعضي‌هايتان يادتان نمي‌آيد همه‌تان دعوت شديد، هيچ‌كس دعوت نشده اينجا نيست.

براساس حكمت، حكمت با كمك من معنوي ما يا همزاد، ممكن البته من بگويم همزاد همزاد را بيرون يك چيز ديگر تعريف كنند، ولي هر كدام از ما اين را داريم و ما با هم در ارتباط پنهان هستيم و اينها هم در ارتباط با آگاهي‌ها در يك ارتباطاتي هستند، حكمت الهي جاري مي‌شود.

مي‌گويند خدا وسيله‌ساز است؛ مي‌بينيد شما يك اشتياقي داشتيد كه «مثلاً مي‌شد من به يكي كمك كنم، مي‌شد من درد يكي را درمان كنم» مي‌بينيد كه ايشان سر راه‌تان سبز شدند و و و ... در صف نانوايي ايشان به شما مي‌گويد، يكدفعه مي‌بيني بي‌مقدمه به شما مي‌گويد «آره، من يك كلاسي مي‌روم و و و ...» شروع مي‌كند، مي‌گويد مي‌گويد مي‌گويد يكدفعه شما به خودت مي‌آيي مي‌بيني در يك جرياني قرار گرفتي.

دوره 2 - استاد طاهری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر