۱۳۹۵-۰۹-۲۸

گفتگو خبرگزاری عرفان (اِنا) با سه تن از شاگردان محمد علی طاهری در اصفهان

گروه خبري سايت
گفتگو خبرگزاری عرفان (اِنا) با سه تن از شاگردان محمد علی طاهری در اصفهان
“اگر اندیشیدن جرم است، ما هم مجرمیم”

گفتگو با سه تن از شاگردان محمد علی طاهری در اصفهان، در آستانه معرفی و تحویل داوطلبانه خودشان به زندان اوین

در روزهای اخیر سومین گروه از شاگردان «محمد علی طاهری» در اعتراض به عدم آزادی این زندانی عقیدتی، خودشان را به زندان اوین معرفی کردند. گروهی دیگر از شاگردان محمد علی طاهری در اصفهان در گفتگویی تلفنی از انگیزه‌ها و اهدافشان، در آستانه معرفی و تحویل داوطلبانه خودشان به زندان اوین گفته‌اند.

۴۱ نفر از حامیان «محمد علی طاهری» در قالب سه گروه ۳۲، ۵ و ۴ نفره به ترتیب در روزهای ۲۳، ۲۵ و ۲۷ آذرماه ۱۳۹۵، در قالب کمپینی تحت عنوان «کوچ به زندان اوین» و با شعارهای «یا مرگ یا آزادی» و «اگر اندیشیدن جرم است پس ما هم مجرمیم» خودشان را به زندان اوین تحویل دادند یا به تعبیر خودشان “به زندان اوین کوچ کردند”.




گزارش شده همه این بازداشتی‌ها  در بدو ورود به زندان و در ساعات اولیه بازداشت دست به اعتصاب غذای اعتراضی زده‌اند و از این تعداد نیز چهار نفر در اعتصاب غذای خشک به سر می‌برند.

اکنون تعداد دیگری از هواداران «محمد علی طاهری» درصدد مراجعه به زندان اوین و خواهان بازداشت خود هستند. خبرگزاری عرفان موفق شده با تعدادی از دوستداران و هواداران محمد علی طاهری در شهر اصفهان ارتباط برقرار کند.

این گروه مترصد کوچ به زندان اوین و تحویل داوطلبانه خودشان به زندان هستند. «حسین» یکی از این شهروندان به خبرگزاری عرفان گفته: «ما برای این اندیشه ارزش قائل هستیم و حاضر هستیم برای این اندیشه، زندگی و جان و مالمان را فدا کنیم. …اگر من پیرو آقای طاهری هستم و اندیشه‌اش برایم مهم است، راهی را که ایشان رفته‌اند را باید انجام بدهم. هیچ چیزی برای من دیگر واقعا مهم نیست.»

«علیرضا» نیز درباره انگیزه خودش برای تحویل داوطلبانه به زندان اوین گفته: «فقط برای اندیشه‌ای که یاد گرفتم و درمان‌های که برای شخص خودم و اطرافیانم انجام شد.»

در همین راستا «علی درویشی» یکی دیگر از شاگردان بنیان‌گذار عرفان حلقه در اصفهان به خبرگزاری عرفان گفته: « هر کاری کردیم که صدایمان به گوش به اصطلاح بالا برسد، به گوش دولتمردان برسد که ما اصلا مخالفتی با شما نداریم. ما فقط دفاع از حقوق بشر، دفاع از آزادی بیان، دفاع از آزادی اندیشه است ما فقط دنبال همین چیزهایی می‌گردیم که در قانون خودمان وضع شده ولی اینها را از ما سلب کرده‌اند. وقتی هر کاری کردیم حرف ما را نشنیدند، قبول نکردند، به این نتیجه رسیدیم که اگر اندیشه‌ی استاد غلط است، من پیرو اندیشه استاد محمد علی طاهری هستم و حاضرم خودم را تحویل زندان اوین بدهم. اگر ایشان مجرم است پس من نیز مجرم هستم. این دلیلی است که من دارم برای آن که می‌خواهم خودم را تحویل بدهم.»

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر