۱۳۹۵-۰۹-۲۲

صحبت یک مادر دردمند امروز ٧٤ روز است كه فرزند عزيزم در اعتراض به عدم رسيدگى

گروه خبري سايت
صحبت یک مادر دردمند امروز ٧٤ روز است كه فرزند عزيزم در اعتراض به عدم رسيدگى عادلانه به پرونده اش در اعتصاب غذا است.
خبر فورى اما شرم آور!!!!
او با چنین وضعيت وخيم جسمانى ناشى از اثر اين اعتصاب غذاى طولانى با مرگ و زندگى دست به گريبان است كه هر شخصی كه نام انسان بر خود مى نهد نمى تواند در مقابل اين وضعيت دردناك بى تفاوت باشد .

آنهايى كه بدترين ، بيرحمانه ترين و غير انسانى ترين رفتار را با پسرم در طول اين ٦سال داشته اند باز هم با حيله هاى جديد دست از آزارش نمى كشند.

در روز شنبه ١٣ آذر ماه قرار بود دادگاه برايش تشكيل شود و وضعيت نهايى پرونده او مشخص گردد اما چنين نشد به اين بهانه كه قاضى پرونده كه سر گرم رسيدگى به يك پروند افساد كلان اقتصادى بود نتوانست كارش را تمام كند و گفت مجبور است وقتی که متعلق به آقاى طاهرى بود را به بررسى وضعيت پرونده مفسد محترم اقتصادى اختصاص دهد!!!

از ديد مسؤلين درستش هم همين است چونكه نبايد وقت ارزشمند مفسد شريف اقتصادى را تلف كرد!!!!!! ، چه ايرادى دارد طاهری و طاهرى ها قربانى حفظ حرمت و آبروى مفسدين شریف اقتصادى بشوند!!!؟

با اين بهانه دادگاه را به روز شنبه ٢٠ آذر مو كول كردند.

امروز نيز بنا به گفته اقاى طباطبايى وكيل فرزندم كه در قسمت زير ملاحظه مى فرماييد به بهانه كودكانه ديگرى دادگاه تشكيل نشد:

"دادگاه رسیدگی به پرونده محمدعلی طاهرى که قرار بود امروز (شنبه) ۲۰ آذر برگزار شود، تجدید و به زمان دیگری موکول شد.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع محمدعلی طاهری در گفت و گو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، با اعلام این خبر اظهار کرد: قرار بود امروز (شنبه) جلسه رسیدگی به پرونده موکلم در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شود و تا ساعت 10 و 30 دقیقه صبح نیز به همراه نماینده دادستان منتظر ماندیم اما به خاطر عدم حضور کارشناس پرونده و اعزام نشدن طاهری از زندان جلسه دادگاه بر گزار نشد."

اين دليل بسيار كودكانه است كه صحبت از عدم حضور كارشناس(عنوان جديد بازجو و شكنجه گر) مى شود ودرست مثل اين است كه يك بچه دبستانى مشق شبش را انجام نداده باشد و با قسم و آه وناله به معلمش بگويد ديشب پايم زخم معده گرفته بود و نتوانستم مشقم را بنويسم . بله حرف اين حضرات همين اندازه دروغ و خنده دار است و این نمونه بارز دیگر کارشکنی ضابطین مغرض پرونده فرزندم است .

عقل سليم حكم مى كند كه فرزند عزيز من پس از ٧٤ روز باضعف جسمانى شديدى روبرو بوده ؛نتوان او را به بيدادگاه تشريفاتى بياورند .

امروز هر شخص مسئولی که مشرف به جریان این پرونده است شیطنت ها و دروغ های کودکانه که مطرح شده سکوت میکند؛ مسئول است و باید جوابگو باشد ؛ ما امروز از رهبر محترم و همچنین ریاست محترم قوه قضاییه میخواهیم که به کار این آقایان رسیدگی کنند و جوابگوی مردم خود نسبت به این قانون شکنی ها و بازی های کودکانه باشند ؛ من مادر محمد علی طاهری منتظر پاسخگویی مسولین نسبت به بی تفاوتی به پرونده فرزندم هستم.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر