۱۳۹۵-۱۰-۰۲

مراسم بدرقه گروه چهارم شاگردان محمدعلی طاهری پیش از مراجعه داوطلبانه به اوین

گروه خبري سايت
مراسم بدرقه گروه چهارم شاگردان محمدعلی طاهری پیش از مراجعه داوطلبانه به اوین
مراجعه گروه چهارم شاگردان محمدعلی طاهری به زندان اوین
 “دستور دارند تحویل نگیرند”

چهارمین گروه شاگردان محمدعلی طاهری امروز سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵ به صورت داوطلبانه خود را به زندان اوین معرفی کردند. با اینکه حضور این افراد در مقابل اوین به صورت تحصن ادامه یافته است، تا این لحظه گزارشی از بازداشت آنها مخابره نشده است.

گفتنی است فعالان مدنی چون محمد ملکی و محمد نوریزاد نیز به این حرکت شاگردان محمد علی طاهری پیوسته و آن ها را همراهی کردند.

به گزارش «خبرنگار عرفان حلقه»، صبح روز جاری ۷ تن از شاگردان محمدعلی طاهری پس از مراسم بدرقه ای که در یکی از پارک های نزدیک به زندان اوین برگزار شد، راهی این زندان شدند. تا این لحظه هویت مجید شاکری، شاهنسا اسماعیلی، معصومه اقاجانی، فیروزه یعقوبی و نرگس فرهادی در میان این افراد احراز شده است.

به گفته شاهدان عینی، در حالی که زینب طاهری، یکی از وکلای مدافع پرونده محمدعلی طاهری با حضور در میان این معترضان، تصریح کرد: «دستور دارند شما را تحویل نگیرند»، این گروه که قصد داشتند به گفته خود “به اوین کوچ کنند” با اصرار و ادامه حضور به شکل تحصن در مقابل اوین، خواستار بازداشت خود شدند.

شایان ذکر است، این چهارمین مراجعه داوطلبانه شاگردان محمدعلی طاهری در قالب کمپین «یا مرگ یا آزادی» به زندان اوین است. حرکتی که «کوچ به زندان اوین» نامیده شده و پیش از این در سه نوبت در ۲۳، ۲۵ و ۲۷ آذر ماه، منجر به بازداشت دست کم ۳۷ تن از شاگردان محمدعلی طاهری و انتقال آنها به زندان های بدنام فشافویه و قرچک شده است.




منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر