۱۳۹۵-۰۹-۲۱

متن دفاعیات دادگاه محمد علی طاهری در سیزدهم آذرماه نودوپنج

گروه خبري سايت
متن دفاعیات دادگاه محمد علی طاهری در سیزدهم آذرماه نودوپنج
متن دفاعیات دادگاه «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی در سیزدهم آذرماه ۱۳۹۵، در هفت برگ جهت انتشار عمومی قرار گرفته است. این زندانی عقیدتی از «ماشاءالله احمدزاده» رییس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب خواستار مختومه شدن پرونده و آزادی‌اش از زندان شده است.

«محمد علی طاهری» در این دفاعیه با برشمردن موارد قانونی نقض شده در جریان بررسی پرونده قضایی‌اش از سوی کارشناسان پرونده (بازجوها) از قاضی «احمدزاده» خواستار قضاوت عادلانه و تبرئه او از اتهامات انتسابی شده است. او در قسمتی از این دفاعیه نوشته: «از شروع دستگیری و آغاز پرونده‌ی اینجانب (به اتهام کذب عضویت در سازمان چریک‌های فدایی در تاریخ ۲۹/۱/۸۹) و تداوم آن تاکنون، همواره روندی غیرقانونی و مغرضانه در جریان بوده است و اینجانب بی‌گناه بوده و هیچ عمل مجرمانه‌ای مرتکب نشده‌ام. لذا خواهشمند است با آزادی اینجانب موافقت فرموده تا با مختومه شدن پرونده، همه‌ی این پیچیدگی‌ها به سهولت و سادگی ختم به خیر شود.»

این زندانی عقیدتی محبوس در بند ۲ الف زندان اوین با اشاره به صدور قرار منع تعقیب برای اتهاماتش در ۱۳ تیرماه سال جاری، گفته “با گذشت بیش از شش سال و نیم تحقیق و بررسی در مورد اتهامات وارده” و “با توجه به عدم تطابق و مغایر بودن اتهام افساد فی‌ الارض انتسابی با قانون جدید و قدیم” آزادی فوری از زندان را درخواست کرده است.

اسناد پیوستی دفاعیات محمد علی طاهری، مربوط به ۱۳ آذرماه ۱۳۹۵ است، روزی که او به همراه محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافعش در دادگاه حضور پیدا کرده، اما به دلیل غیبت قاضی احمدزاده، جلسه رسیدگی مجدد برگزار نشده بود.

انتشار این دفاعیات در حالی است که «محمود علیزاده طباطبایی» وکیل مدافع «محمد علی طاهری» در تازه‌ترین گفتگویش درباره وضعیت موکلش، از حضور در جلسه دادگاه در روز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۳۹۵ (۱۰ دسامبر ۲۰۱۶) خبر داده و گفته بود به دلیل ممانعت مسوولان زندان اوین از حضور «محمد علی طاهری»، جلسه دادگاه برگزار نشده است.

منابع نزدیک به محمد علی طاهری با تایید دست‌خط و امضای او، نسبت به واقعی بودن نامه و صحت مطالب مطرح شده با توجه به پرونده قضایی این زندانی عقیدتی گواهی داده‌اند.
«محمد علی طاهری» از ۷ مهرماه ۱۳۹۵، در اعتراض به عدم اجرای قرار منع تعقیب و ممانعت از آزادی‌اش دست به اعتصاب غذای نامحدود زده و کماکان با خانواده‌اش ملاقات حضوری و تماس تلفنی نداشته است. این شانزدهمین باری است که این زندانی عقیدتی در راستای احقاق مطالبات قانونی‌اش دست به اعتصاب غذای اعتراضی در زندان می‌زند.
متن تایپ شده دفاعیات محمد علی طاهری به همراه هفت تصویر از صفحات این دفاعیه پیوست است..


خبرگزاری عرفان - ENA

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر