۱۳۹۵-۰۹-۱۲

دیدار صدها تن از شاگردان استاد طاهری با محمود علیزاده طباطبایی و تایید ادامه اعتصاب غذای استاد توسط ایشان

گروه خبري سايت
دیدار صدها تن از شاگردان استاد طاهری با محمود علیزاده طباطبایی و تایید ادامه اعتصاب غذای استاد توسط ایشان

بر طبق گزارشات رسیده جمع کثیری از شاگردان استاد محمد علی طاهری از شهرهای تهران ، کرج ، رودهن ، اسلام شهر ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، مشهد ، کرمانشاه ، بندر عباس ، کیش و شهرهای مختلف استان گیلان و مازندران و دیگر شهرهای ایران به دفتر آقای محمود علیزاده طباطبایی وکیل استاد محمد علی طاهری مراجعه کردند



آقای طباطبایی در این دیدار گزارش کاملی از سیر پرونده از ابتدا تا به امروز از روند پرونده استاد محمد علی طاهری به شاگردان وی ارائه فرمودند.

شاگردان آقای طاهری سوالاتی را در این دیدار از وکیل پرونده ایشان مطرح کردند که یکی از سوالات در مورد حال عمومی آقای طاهری بعد از دو ماه اعتصاب غذای ایشان بود.آقای طباطبایی ضمن تایید اعتصاب غذای آقای طاهری ، اعلام داشتند در جلسه دادگاه آقای احمدزاده ریاست شعبه 26 دادگاه انقلاب از ایشان درخواست داشتن که به اعتصاب غذایشان پایان دهند و آقای طاهری تاکید کردن تا آزادی به اعتصاب غذایم ادامه خواهم داد.

آقای طباطبایی در پاسخ به سوالاتی مبنی برنظر ایشان در مورد سیر دادگاه اخیر که به گفته همسر اقای طاهری مقرر به برگزاری است ، فرمودند: هیچ مسئله دیگری در پرونده آقای طاهری وجود ندارد و بعد از شش سال نتوانستند شاکی خصوصی در پرونده اضافه کنند.

آقای طباطبایی ادامه داد در بحث مطروحه ساختگی جدید (محاربه ) هم با توجه به استنادات قانونی هیچ گونه مستنداتی دال بر این اتهام در پرونده موجود نمیباشد و به شاگردان آقای طاهری اطمینان دادند که به زودی این پرونده باید مختومه اعلام گردد.

در این جلسه شاگردان آقای طاهری شامل خانواده معظم شهدا و بازنشستگان سپاه پاسداران با گویش های متفاوت از تهران و دیگر شهرستانها حضور داشتند و بار دیگر به حقانیت آموزه های آقای طاهری شهادت دادند و از آقای طباطبایی خواستار آن شدند که تسهیلات قانونی را فراهم آورد تا به صورت فردی بتوانند با حضور در دادگاه انقلاب شهادت و مستندات بهبودی خود را از بیماری های جسمی و روحی و صعب العلاج و ... به دادگاه انقلاب ارائه دهند.

همچنین  شاگردان آقای طاهری شهادت خود را مبنی بر ارتقاء بینش و معرفت اسلامی به واسطه رهنمودهای معلم معنوی خود اعلام داشتند و بیان کردند حاضر به ابراز این شهادت در هر دادگاه صالحه ای می باشند.

در نهایت نامه ای به امضای حدود چهارصد تن از حضار و به نمایندگی بیش از پنج هزار نفر از شاگردان آقای طاهری که پيش تر امضا نموده بودند تقدیم آقای طباطبایی شد. در متن این نامه خطاب به ریاست شعبه 26 دادگاه انقلاب (قاضی احمدزاده) نوشته شده بود که تمامی تجمعات مدنی و مراجعات حضوری شاگردان آقای طاهری به مقامات عالی رتبه نظام و مراجع عظام تنها به خاطر رسیدگی عادلانه و آزادی بی قید و شرط آقای طاهری و جلوگیری از اعمال قدرت گروهی عناصر نفوذی و جویای نام قرارگاه های امنیتی در داخل نظام که به خاطر حب و بغض شخصی این پرونده را بدون وجود هیچ گونه اسناد واقعی و حقوقی بیش از شش سال ادامه دار کرده اند و از رسیدگی عادلانه آن ممانعت به عمل می آورند، میباشد.

در پایان شاگردان آقای طاهری به آقای طباطبایی اعلام داشتند پس از شش سال صبر وسکوت دیگر برگزاری دادگاه های نمایشی و اتهامات جدید برای کسی که بیش از شش سال است در سلول انفرادی نگهداری میشود را بر نمیتابند و تا آزادی بی قید و شرط ایشان سکوت نخواهند کرد.
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر