۱۳۹۵-۰۹-۱۷

ممانعت از تجمع شاگردان محمدعلی طاهری در مقابل وزارت دادگستری و بازداشت چند نفر از شاگردان

گروه خبري سايت
ممانعت از تجمع شاگردان محمدعلی طاهری در مقابل وزارت دادگستری و بازداشت چند نفر از شاگردان
شماری از شاگردان محمدعلی طاهری، صبح امروز چهارشنبه 17 آذر 95، همزمان با هفتاد و یکمین روز اعتصاب غذای بنیانگذار عرفان حلقه، برای تحویل نامه ای در مقابل ساختمان وزارت دادگستری در خیابان ولیعصر حاضر شدند اما با دخالت نیروی انتظامی و ماموران لباس شخصی، از تجمع آنها و تحویل نامه مورد اشاره ممانعت شد. چند تن نیز بازداشت شدند.







جمع دوست داران محمدعلی طاهری پس از نامه نگاری ها و مراجعه به نهادهای دولتی مختلف، این بار قصد تحویل نامه شکواییه ای به وزارت دادگستری را داشتند، اما به گزارش شاهدان عینی، نیروهای امنیتی مانع از تحویل نامه مورد اشاره به مسوولان وزارت دادگستری شدند.

این برخورد نیروهای امنیتی در حالی بود که در هفته های اخیر جمعیت هواداران بنیانگذار عرفان حلقه، با هر اقدام قانونی و مراجعه به هر ارگان دولتی، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بازداشت شده اند.

گزارش ها از مقابل ساختمان وزارت دادگستری حاکی از آن است، نیروهای لباس شخصی با حمله به شاگردان محمدعلی طاهری نامه های تظلم خواهی آنها را پاره کرده اند.
ناظران می گویند نیروهای لباس شخصی از ساعت 10 صبح با فیلمبرداری از عابرین پیاده و اخذ مدارک شناسایی آنها، رفت و آمدها را در مقابل ساختمان وزارتخانه کنترل می کردند و تا چند ساعت از عکس برداری و حتی عبور و مرور عابران ممانعت شده است.

شاهدان عینی همچنین از هتک حرمت و فحاشی به مراجعه کنندگان به ساختمان وزارت دادگستری خبر دادند.

برخی گزارش ها حاکی از آن است، ماموران لباس شخصی با تعقیب تعدادی از چهره های شناخته شده در میان شاگردان محمدعلی طاهری، آنها را در خیابان های اطراف و ورودی مترو بازداشت کرده اند.

تا این لحظه قادر به تایید مستقل گزارش های مربوط به بازداشت های احتمالی روز جاری نشده و از تعداد و اسامی بازداشت شدگان اطلاع موثقی در دست نیست.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر