۱۳۹۵-۰۹-۲۴

نامه خانم زهرا شفیعی نویسنده کتاب (نامه یک زن ایرانی به آقای استیون هاوکینگ) به رهبری

گروه خبري سايت
نامه خانم زهرا شفیعی نویسنده کتاب (نامه یک زن ایرانی به آقای استیون هاوکینگ) به رهبری

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

با سلام خدمت رهبر کشورم 
من زهرا شفیعی هستم، یک زن، زنی که هرگز تا به امروز که به این سن رسیده ام آزارم به کسی نرسیده و هرگز از قوانین کشور تخطی نکرده ام، هیچ وقت گمان نمی کردم روزی مانند دزدان و غارتگران با من برخورد کنند .

من یکی از هزاران فرادرمانگرانی هستم که در این مرز و بوم زندگی می کنیم . ما به جرم ((اندیشه ای فراتر از عِلم زمان حاضر )) بارها و بارها مورد ظلم و تهاجم و تهدید و ضرب و شتم  قرار گرفته ایم .
به هر کجا شکایتمان را بردیم ما را از سر خود باز کردند از هر دری رفتیم تا شکایتمان را به گوش شما برسانیم دری باز نبود ، درها همه بسته بودند و گوش ها حاضر به شنیدن نبودند . من یکی از هزاران شاگرد استاد محمد علی طاهری هستم که توانستم با استفاده از علم ایشان ، کتابی تحت عنوان :

(( نامه ی یک زن ایرانی برای آقای استیون هاوکینگ )) 

بنویسم ، فصل آخر این کتاب معرفت اسلام و معانی در بطن قرآن و شناخت پیامبر عظیم الشأن حضرت محمد (ص) را با زبان علم برای جامعه ی مغرور و دین گریز علمی بازگو می کند، من شهادت می دهم که به وسیله ی علم استاد طاهری ، تمام نادانسته های بشر و بن بست های دنیای علم،حل و فصل می شود ما ادعا کردیم با پتانسیلی که این فراعلم دارد می توانیم به دردها و بیماریها و اختلاس ها و اعتیادها و نا امیدیها و رنجها و تضادها و... بشر پایان دهیم اما نمی دانستیم تاوان عشق به عالم و آدم ، رنج و ترس و تهدید و فغان و ناله هایمان می شود نمی دانستیم اگر بخواهیم برای سرافرازی کشورمان برای آبادانی سرزمینمان و بخاطر رشد و شکوفایی فرزندانمان قدمی برداریم قلم پاهایمان را خُرد خواهند کرد و اجازه ی نفس کشیدن را از ما خواهند گرفت و نخواهند گذاشت صدایمان را به گوش شما برسانیم .

رهبر کشورم ، از که به که شکایت بریم ؟

به بیتِ تان آمدیم و دستهایمان را برای کمک به سوی شما دراز کردیم اما ...
چه کنیم که گفتند این مسأله  به بیت رهبری و ایشان مربوط نمی شود و شما باید به قوه ی قضاییه شکایت کنید
رهبر کشورم دیگر نمی دانیم باید به که شکایت بریم و نمی دانیم از کدامین منصب به کدامین منصب گلایه هایمان را بگوییم ؟
رهبر کشورم همه از شما می ترسند و می گویند کار شکایت از شما اشتباه است اما من راهی دیگر برایم نمانده غیر از اینکه یا از شما به خودتان شکایت کنم یا به خداوند بزرگ و عادل ...

رهبر کشورم ، بیش از هفتاد روز است که محمد علی طاهری از ظلم های متعدد و غیر قابل شمارشِ از خدا بی خبرانِ نامرئی، که به نام شما فساد می کنند دست به اعتصاب غذا زده است تا شاید صدایش را آدمی بشنود اما دریغ از یک آدم که بخواهد بشنود صدای در گلوگاه خفه شده اش را ، دریغ از شش سال عمری که این عالم فرزانه پشت دیوارهای سرد و سخت زندان گذراند می دانم که می توانید حرف هایم را بفهمید چرا که این رنج ظلم را شما هم در تاریخی نه چندان دور قبل از انقلاب چشیده اید .

رهبر کشورم ، من یک مسلمانم ، رفتارها و منش و شخصیت حضرت علی (ع) را دوست داشته و دارم و عشق آن حضرت در گوشت و خون و پوستم ریشه دارد آنجایی که مرد یهودی از او شکایت می کند و قاضی منصوب علی (ع) حق را به مرد یهودی می دهد چرا که علی نمی تواند مدرکی ارائه دهد و ثابت کند و سرانجام  یهودی، شیفته ی مرام و معرفت اسلام و علی (ع)  می شود .

من راهی به جز شکایت پیش خودتان از خودتان را ندارم .
ما شاگردان مکتب عرفان حلقه در مراجعه برای احقاق حقمان و در بی گناهی ، آبرویمان را بردند، اموالمان را غارت کردند، تهدید جانی و مالی شدیم و بارها به زندان رفتیم و بارها مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفتیم توسط کسانی که نام و رَد ندارند ،نامرئی هایی که هیچ کس نمی داند از کجا ریشه کرده اند ، دیگر نمی دانیم به خاطر ظلم اینان به کدامین دستگاه قضایی و اجرایی شکایت کنیم ؟

ما شاگردان استاد طاهری بار دیگر به شما شکایت می آوریم که اگر اینبار هم نتوانیم حرفهایمان را به گوش شما برسانیم مجبوریم دست به دامان خداوندی شویم که عدالتش بی همتاست و حامی همه ی مظلومان است و نزد او شکایت بریم.

بترسید از آه مظلومی که جز خدا پناهی ندارد...

می دانیم آنچه اتفاق افتاده به خاطربرداشتهای سلیقه ای عده ای از آدم هایی است که پشتشان به قدرت گرم است اما ...
اما پشت آدم هایی که صدایشان را هیچ کس نمی شنود به قدرت الله گرم است

امروز به ناچار شکایتمان را از شما به نزد شما آورده ایم شاید که اینبار بتوانیم کنارتان بنشینیم و حرف هایمان که بغض در گلوهایمان شد را بگوییم .

من هنوز از شما در پیشگاه خداوند شکایت نکرده ام من شکایتم را از شخص شما به نزد خودتان آورده ام به امید برخوردی علی وار،
کاش که عشق در این دنیا جاری شود و آه مظلومی از زمین به آسمان بلند نشود کاش ...

با آرزوی توفیق الهی 

زنی از سرزمین ایران که آبادیش تا ابد مستدام _زهراشفیعی

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر