۱۳۹۵-۰۹-۱۲

گفتگوی کیهان لندن با رکسانا حقیقت طلب

گروه خبري سايت
گفتگوی کیهان لندن با رکسانا حقیقت طلب  محمدعلی طاهری قصد دارد وارد مرحله اعتصاب خشک شود جمعه 12 آذر 95
در شصت و ششمین روز اعتصاب غذای محمدعلی طاهری، سایت خبری کیهان لندن در گفتگویی با یکی از شاگردان محمدعلی طاهری به بررسی علل تقابل سپاه پاسداران با مجموعه عرفان حلقه و بنیانگذار آن و همچنین تحلیل عواقب برخوردهای خشونت آمیز این نهاد امنیتی با شاگردان محمدعلی طاهری پرداخت.

رکسانا حقیقت طلب روز جمعه ۱۲ آذر، در گفتگو با کیهان لندن، در رابطه با آخرین اخبار از وضعیت محمدعلی طاهری گفت: « شنیده ها حاکی از آن است که ایشان نه تنها به اعتصاب غذا ادامه دادند بلکه قرار است وارد مرحله اعتصاب غذای خشک هم بشوند.»

وی ادامه داد: « روز ششم آذر ماه خانواده ایشان توسط محمود علیزاده طباطبایی مطلع شدند که دادگاهی جدید برای آقای طاهری برگزار شده اما همسر ایشان قبول نکردند که برای ملاقات به دادگاه بروند و با اعلام اینکه دیگر به ملاقات آقای طاهری نمی روند گفتند خواهان ملاقات با همسر خود در منزل هستند.»

این مربی عرفان حلقه با اشاره به پاسخ وکیل محمدعلی طاهری در خصوص تداوم اعتصاب غذای او در روز ششم آذر ماه افزود که علیزاده طباطبایی تاکید کرده: « حال آقای طاهری و وضعیت ایشان مناسب نبود.»

حقیقت طلب در خصوص ویدیویی منتسب به محمدعلی طاهری، که اخیرا از یک سایت وابسته به نهاد های امنیتی منتشر شده گفت: «همیشه این قبیل کارها سلاح سپاه بوده برای به سکوت کشاندن مجموعه عرفان حلقه. سال گذشته هم شاهد همین ماجرا بودیم که با افزایش نگرانی ها و اعتراض ها فیلمی از آقای طاهری پخش کردند تا شاید پیگیری های اعضای مجموعه کمتر شود. اما همان طور که در این ویدیو می بینیم حال آقای طاهری خیلی خوب نیست و این نگرانی مجموعه عرفان حلقه را خیلی بیشتر کرده است.»

وی با اشاره به ضرب و شتم شاگردان محمدعلی طاهری در جریان تجمع های صلح آمیز آنها در هفته های اخیر از بازداشت های خودسرانه برخی از حاضران در این تجمع ها و انتقال آنها به مکان های نامعلوم خبر داد.

رکسانا حقیقت طلب با بیان اینکه محمدعلی طاهری و شاگردانش اهداف سیاسی را دنبال نمی کنند، علت برخورد های امنیتی با این مجموعه را افزایش روزافزون تعداد هواداران محمدعلی طاهری دانست.

وی خاطرنشان کرد: « خیلی از مردم در کشورهای مختلف اصلا نمی دانستند در ایران چه خبر است و آقای طاهری کیست. اما حالا می خواهند که با آموزه های آقای طاهری آشنا شوند چون برایشان سوال است که ایشان چرا انقدر طرفدارا دارد و مگر آموزه های ایشان چیست که شاگردان ایشان حاضرند برایشان دست به تجمع بزنند؟»



منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر