۱۳۹۵-۰۹-۱۲

صحبتهاى خواهر استاد طاهرى در هفتادمين وصحبت مادر استاد و تجمع اعتراضي تورنتو

گروه خبري سايت
صحبتهاى خواهر استاد طاهرى در هفتادمين وصحبت مادر استاد و تجمع اعتراضي تورنتو
اين هفته  هفتادمین هفته است که ما شاگردان استاد محمد علی طاهری به همراه مادر ایشان در این مکان گرد هم آمده ایم تا صدای استاد دربند مان باشیم.



همانطور که مستحضر هستید آقای طبا طبایی وکیل محترم آقای طاهری اعلام کردند که در این هفته با استاد طاهری در داد گاه انقلاب ملاقاتی داشتند و همینطور اعلام کردند که برای استاد طاهری اتهام جدیدی تدارک داده شده و بزودی دادگاهی برای رسیدگی به این اتهام ساختگی تشکیل خواهد شد .

اگر چه ملاقات آقای طبا طبایی با ایشان خوشحال کننده است اما از نگرانی ما در مورد سلامتی و اعتصاب غذای ایشان چیزی کم نمی کند زیرا استاد طاهری قبل از شروع اعتصاب غذا به خانواده گفتند که از این همه ظلم و بی عدالتی که بر او روا داشته شده کارد به استخوانش رسیده و هرگز هرگز اعتصاب غذای خود را تا حصول نتیجه نهایی نخواهد شکست.

نتیجه نهایی از نظر ایشان تبرئه کامل از جمیع اتهامات و آزادی بدون قید و شرط است. همانطور که امروز صدها نفر از شاگردان ایشان با حضور خود در دفتر آقای طباطبایی تاکید کردندکه ما پس از شش سال صبوری غیر از آزادی بی قید و شرط و فوری آقای طاهری هیچ اتهام  حکم جدید و رای دیگری را نخواهیم پذیرفت و تا لحظه آزادی ایشان یک لحظه از پای نخواهیم نشست.

براي ديدن فيلم لطفا کليک کنيد

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر