۱۳۹۵-۱۰-۰۲

هشدار وکیل محمدعلی طاهری نسبت به وضعیت جسمانی او

گروه خبري سايت
در هشتاد و پنجمین روز اعتصاب غذا هشدار وکیل محمدعلی طاهری نسبت به وضعیت جسمانی او
محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مدافع بنیانگذار عرفان حلقه امروز چهارشنبه یکم دی ۹۵ در مصاحبه با یک خبرگزاری دولتی ضمن اظهار نگرانی از وضعیت جسمانی محمدعلی طاهری خواست تا دستگاه قضایی به گفته او نسبت این مساله «حساس باشد».



وکیل محمدعلی طاهری صبح روز جاری با اظهار نگرانی از وضعیت جسمانی موکل خود به خبرگزاری ایلنا گفت: «بهتر است مسئولان قضایی نسبت به وضعیت جسمانی موکلم حساس باشند تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید.»

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری توضیح داد: «قرار بود دو هفته پیش جلسه رسیدگی به پرونده موکلم برگزار شود. به علت اینکه موکلم توسط ماموران در جلسه حاضر نشده بود، رییس دادگاه زمان برگزاری جلسه را تجدید کرد که هنوز زمان جدید ابلاغ نشده است.»

گفتنی است، دوره محکومیت ۵ ساله محمدعلی طاهری در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۴ به اتمام رسیده و قرار منع تعقیب اتهام های او در تاریخ ۱۳ تیر ۹۵ به امضای سرپرست شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۳ شهید مقدس (اوین) رسیده اما وی نه تنها از زندان رها نشده بلکه در هفته های اخیر مرتبا با برگزاری دادگاه های فرمایشی در روند تبرئه و آزادی او تاخیر ایجاد شده است.

لازم به یادآوری است، محمدعلی طاهری در اعتراض به این رفتارهای فراقانونی با پرونده اش از روز ۷ مهر در اعتصاب غذا بوده و تا کنون سه بار در نتیجه ضعف جسمانی ناشی از این اعتصاب غذا بیهوش شده است.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر