۱۳۹۵-۱۱-۲۲

مراسم یادبود و ادای احترام به عزت‌الملوک طاهری مادر محمدعلی طاهری در مشهد

گروه خبري سايت
مراسم یادبود و ادای احترام به عزت‌الملوک طاهری مادر محمدعلی طاهری در مشهد

جمعی از شاگردان و هواداران «محمد علی طاهری» در مشهد، با برگزاری مراسم یادبود به مناسبت درگذشت «عزت‌الملوک طاهری» مادر این زندانی عقیدتی، یاد وی را گرامی داشته و با یک دقیقه سکوت به او ادای احترام کردند.

پس از انتشار خبر درگذشت «عزت‌الملوک طاهری» مادر «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی محبوس در زندان اوین، جمعی از هوادارن و شاگردان او در شهر مشهد، شبانگاه یک‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ (۵ فوریه ۲۰۱۷)، گرد هم آمدند و با برگزاری مراسم یادبود و روشن کردن شمع و همچنین با یک دقیقه سکوت، به این مادر درگذشته ادای احترام کردند.

در بخشی از پیام تسلیت این جمع آمده است: «انالله و انا الیه راجعون/ امشب ۱۷ بهمن ساعت ۲۱ ما جمعی از شاگردان استاد محمدعلی طاهری در مشهد به علت فوت خانم عزت‌الملوک طاهری مادر گرامی این معلم عزیزمان گرد هم جمع آمدیم تا با یک دقیقه سکوت مراتب احترام خود را نسبت به این مادر فداکار ابراز کرده و از صمیم قلب به استادمان و خانواده محترمشان و مجموعه عرفانی کیهانی تسلیت و تهنیت عرض کنیم.»

«عزت‌الملوک طاهری» که در چند سال اخیر، در تلاش مدنی برای آزادی فرزندش از زندان جمهوری اسلامی حضور پررنگی داشت، روز یک‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ در کشور کانادا درگذشت.

مادر «محمد علی طاهری» با وجود کهولت سن، تا آخرین لحظه‌های عمر خود از تلاش‌های مسالمت‌آمیز برای دفاع از حقوق قانونی و انسانی فرزندش دست برنداشت.


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر