۱۳۹۵-۱۲-۰۳

بازداشت 8 تن از شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان در دو هفته اخیر

گروه خبري سايت
بازداشت 8 تن از شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان در دو هفته اخیر

کوروش آزادی از شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان، صبح روز گذشته با حضور در شعبه 13 بازپرسی دادسرای انقلاب اصفهان، پس از دو ساعت بازجویی، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. این هشتمین بازداشت شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان، طی دو هفته گذشته است.

گفته شده این بازداشت ها در پی شرکت تعدادی از این شاگردان محمدعلی طاهری در یک جلسه مناظره و نقد عرفان حلقه صورت گرفته که روز پنجشنبه 23 دی ماه 95 توسط برخی نهادهای وابسته به اطلاعات سپاه در شهر فلاورجان استان اصفهان برگزار شده بود.

مجموع این 8 نفر که از تاریخ 24 بهمن به تناوب در اصفهان بازداشت شده اند، 6 تن آزاد شده و دو تن دیگر همچنان در بازداشت به سر می برند.

به گفته یک منبع نزدیک به افراد بازداشت شده، «بهروز نجاتیان» که روز شنبه 30 بهمن بازداشت شده بود امروز سه شنبه 3 اسفند آزاد شده است. حال بهروز نجاتیان در اثر اعتصاب غذای چهار روزه، نامساعد گزارش شده است.

این منبع مطلع همچنین گفته «معصومه صادقی» نیز با تودیع وثیقه 50 میلیون تومانی روز سه شنبه 26 بهمن آزاد شده است. «آقای حقیقت» و سه تن دیگر که هویت آنها توسط خبرنگار عرفان حلقه احراز نشده نیز ظرف مدت 48 ساعت پس از بازداشت آزاد شده اند.

اما شنیده ها حاکی از آن است، «پویان قوی بیان» و «کوروش آزادی»  در اصفهان همچنان در بازداشت هستند. «نورا نجفی» که روز سه شنبه 26 بهمن در تهران بازداشت شد نیز کماکان در مکانی نامعلوم به سر می برد.

گفتنی است، کوروش آزادی که پیش تر در تاریخ 25 بهمن 95 احضاریه کتبی از سوی شعبه 13 بازپرسی دادسرای انقلاب اصفهان دریافت کرده بود، روز شنبه هفته جاری پس از اتمام مهلت قانونی 5 روزه، خود را به دادسرا معرفی کرد اما بررسی پرونده او به روزهای بعد موکول شد.

وی در نهایت دیروز دوشنبه 2 اسفند در این دادسرا حاضر شد و پس از بازجویی به دلیل آنچه که «انتشار تصاویر مربوط به تفتیش منزل او توسط نیروهای امنیتی در زمان بازداشت همسرش معصومه صادقی» خوانده شده، به مکانی نامعلوم منتقل شد.

گزارش شده در روزهای اخیر «فرزند دختر این مربی عرفان حلقه نیز از سوی نیروهای امنیتی طی تماس های تلفنی، مکررا تهدید شده است.»

شایان ذکر است، معصومه صادقی، همسر کوروش آزادی، روز یکشنبه 24 بهمن در یورش ماموران لباس شخصی به یکی از کلاس های عرفان حلقه، بازداشت شده بود. گفته شده ماموران امنیتی پس این حمله، با مراجعه به منزل این دو مربی عرفان حلقه، خود را مامور پست معرفی کرده و بدون داشتن حکم قانونی «با زور و به طرز وحشیانه» قفل درب منزل را شکسته و وارد حریم خصوصی این زوج جوان شده بودند.

به گفته شاهدان عینی، ماموران امنیتی با ایجاد خسارت و شکستن اموال شخصی کوروش آزادی و معصومه صادقی وسایلی از قبیل کارتهای شناسایی، کارت ملی، کارت ماشین، شناسنامه ها، لپ تاپ، تلفن های همراه، سند خودرو و .... را ضبط کرده و همراه خود برده بودند. همچنین گزارش شده در این یورش خشونت آمیز، دختر خانواده دچار شوک عصبی شده و به بیمارستان انتقال یافته بود.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر