۱۳۹۵-۱۲-۰۶

تجمعی جمعی از فعالین حقوق بشر و شاگردان آقای محمدعلی طاهری شهر هانوفر آلمان

گروه خبري سايت
تجمعی جمعی از فعالین حقوق بشر و شاگردان آقای محمدعلی طاهری شهر هانوفر آلمان
با توجه به نقض گسترده حقوق بشر در ایران و در اعتراض به بازداشت فعالین مدنی ،وکلا ،دانشجویان ، روزنامه نگاران ، انسان های آزاده خواه و اعدام ،جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری و انجمن پاسداشت حقوق بشر و انجمن کرامت اقدام به برگزاری تجمعی اعتراضی در شهر #هانوفر_آلمان نمودند.

این گردهمایی با درخواست آزادی همه زندانیان عقیدتی و سیاسی و آزادی فوری #محمدعلی_طاهری ، #آیت_الله_نکونام ، #آرش_صادقی ، #علی_شریعتی ، #نرگس_محمدی و شکسته شدن #حصر با در دست داشتن پوسترهای از زندانیان و نواختن دف و شعارهای دفاع از حقوق بشر انجام گردید.

خانم سهیلا هادیپور با ارائه توضیحاتی از بحران مدیریتی و فساد مالی حال حاضر لایه‌های جامعه ایران گفتند: امروز از گوشه و کنار ایران هر روز شاهد یک فاجعه جدید تکان دهنده و درد آور هستیم... امروز از گوشه و کنار ایران صدای فریاد به گوش می‌رسد...و کسی که قلبش برای انسان ها می تپد ... کسی که در مقابل زور و ظلم سر تعظیم فرود نمی‌آورد.. بازداشت و شکنجه می‌شود.

مادران در فراق فرزندانشان می سوزند... و فرزندان و همسران روزهای سختی را می‌گذرانند... در سیاه چال های ایران زندانیان دست به اعتصاب غذای تر و خشک می زنند... لبانشان را میدوزند... چرا که فریاد رسی نیست... با این کار ذره ذره آب می شود... و با مرگی خاموش دست و پنجه نرم می‌کند... به کدامین جرم در زندان هستند؟!؟ آیا جرم اندیشه و استفاده به حق و مسالمت آمیز از آزادی بیان ،بایستی زندان و شکنجه باشد؟!؟ آیا حاکمان فکر نمی‌کنند فوواره همیشه در اوج نیست؟!؟

همچنین خانوم سهیلا هادیپور با عرض تسلیت درگذشت خانم عزت طاهری به خانواده ی ایشان به گزارشی از سیر گذشته در مورد پرونده آقای محمدعلی طاهری پرداخت و گفت : آقای طاهری امروز بیش از شش سال است که در زندان انفرادی است و یک سال از دوران محکومیت ایشان گذشته ولی هربار با به اجرا درآوردن یک بازی از آزادی ایشان ممانعت به عمل آورده اند... و صدای اعتراضه مسالمت آمیز شاگردان آقای طاهری را سعی کردند با چماق و گاز اشک آور پاسخ بدهند...

آخر در کجای دنیا رسم است وقتی که دادخواهی داری قوه قضاییه به جای دادرسی بیداد گر باشد؟!؟ و هم راستا با چماقداران و زور گویان ،بعد از این همه توهین و افترا به یک دانشمند این مملکت تازه آقایان منت گذاشتند که اواسط اسفند ماه دادگاهی مجدد برای رسیدگی پرونده ایشان تشکیل خواهند داد؟!؟ و اگر ( آقای طاهری )از شکایتشان صرف نظر کنند احتمال آزادی هست!!! آیا این نقض عدالت نیست که یک نفر بیش از یک سال بدون اتهام و با پایان محکومیت ۵ ساله اش همچنان در سلول انفرادی نگه داشته شود؟!؟

که مجبور شود برای گرفتن حق خود برای شانزدهمین بار به مدت ۹۷ روز دست به اعتصاب غذای تر و خشک زند و سه بار بیهوش شود... تازه در همین اعتصاب غذا کتکش بزنند و قصد اعتراف‌گیری دروغین از ایشان داشته باشند !!! هر بار برای خوابانیدن صدای اعتراض افراد و برقراری سکوت وعده‌ای دروغین دادند... من در اینجا اشاره ای می کنم به کمپینی که اگر اندیشیدن جرم است ما نیز مجرمیم که در اواخر سال ۲۰۱۶ در قالب کوچ دسته جمعی به اوین توسط شاگردان آقای طاهری صورت گرفت... این حرکت سمبولیک و اعتراضی بازتاب گسترده ی بین المللی داشت ولی اما طبق معمول نه تنها مسئولین پاسخی به مطالبات معترضین ندادند بلکه با وعده های دروغین و دوز و کلک و انحراف افکار عمومی با راه اندازی یک فاجعه ،این حرکت را به سکوت کشیدند...

اکنون ما منتظریم و امید داریم برای یکبار هم که شده قوه قضائیه به وعده اش عمل کند و تحت تاثیر ضابطین ثارالله و اطلاعات سپاه قرار نگیرد... به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی و برقراری عدالت در جامعه ایران...








منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر