۱۳۹۵-۱۲-۰۳

مادرم!

گروه خبري سايت
مادرم
سالیانی دور در دوم اسفند ماه، گوهری پا به عرصه خاک نهاد و شادی بخش خانه ای شد و برای او از میان آن همه نام، عزت تمام مٙلِک ها يعنى عزت الملوك را برگزیدند.بی شک دریافته بودند که حضور پر عزت وبرکتش بر کره خاکی تا چه اندازه تاثیرگذار خواهد شد.



او جلوه ای شد از حضور جمال يار بر روی زمین. عنصر بی آلایش وجودش بی هیچ شعر و سخنی ، زیبا زیستی را بر هستی جاری ‌نمود.بر لحظه هایش آرامش و صبر و ایمان جاری بود و بر هر جا قدم مى نهاد و بر هرکس نظر مى افكند ،عشق بى قيد و شرطش تسخير مى نمود قلبش را ، و حرمت وعزتش سرشار می‌ كرد وجودش را .و بدينسان عزت الملوك در قلب فرزندان و دوستانش عزت القلوب بود.

سراسر وجودش غرق معرفتی عظیم بود که‌ در نگاه، رفتار و حضورش جاری بود.

در وجود دریاگونه اش دُردانه ای را پروراند که به حق توانست آنچه را در دامان مادر اموخته بود به معرفتی خدامحور -خدامحور ختم نماید.

سایه بلند مادر
بی هیچ ادعایی
بر سر همه فرزندانش
تا آخرین لحظه
مستدام و حمایتگر بود

شاید بسیاری مادر را به واسطه فرزندش شناختند اما به حق ،او نمونه انسانی والا مقام بود که‌ بی هیچ شعر و کلامی سراسر زندگیش آمیخته بود از عرفان خدامحور-خدا محور .

مادرم!
عشق تو
وصف همان عشق بی قید و شرطی بود که‌ در لابلای کلام عرفانیمان در عطش دریافتش هستیم ...و تو زندگیت سرشار بود از آن.بیاد نمیاورم روزی از تو‌چیزی خلاف آن دیده باشم.

متحیرم !
تو چگونه چنین زلال ،
تصویری شفاف از خدا
نمایش دادی
تو سراسر، حضور «او» بودی
و ما امروز محرومیم از داشتنت

مادرم !
به روزنگار تاریخ
امروز، روز میلاد زمینی توست
که برای ما ،خانواده ات
بهانه ای بود
برای شادی و شکرگزاری
از حضورت،
از انکه سایه بی منتت را
به تمامی، و با برکت
بر ماارزانی میداشتی
آن هم در سکوتی ژرف
و بی هیچ انتظاری
وجود نازنینت
، سرزمین مهربانی بود
و آرامگاه ما
دستان پر مهرت ،گره گشای قلب ما تو امروز سرزمین خاکی ما را وداع گفتی و چشمان پر از  قت برای همیشه از ناملایمات روزگار، آسوده، آرمیده است.

و ما محروم شدیم از برکت وجودت. دیگر بهانه ما نیستی تا به میمنت اولین روز حضورت بر زمین، به یمن همنشینی با وجود مبارکت، شادمانی کنیمو از تو لبخندزیبا بر آن چهره آرام را مانند قابی از پرتو خدا هدیه بگیریم.

مادرم!
حضورت در کنار ما نعمتی بود که‌ تا همیشه فقدانش را حس خواهیم نمود.

مادرم !
برای ماآموزگار صلح و ارامش و الگوی استقامت بودی.

گوهر وجودیت سرشار از سکوت اما پر معنا، پیرامونت را به سوی آرامش و معرفت سوق میداد و در محوریت صلحی حقیقی
با ایستادگی در هیچ زمانی از حق، روگردان نبودی.
در این سالیان اخیر که به حق،
تلخترین دوران زندگی زمینی ات بود، مقاومت و حضورت ، عامل حرکت ما بود.تو از ما خواستی تا قلم تو و زبان تو باشیم در هر گامی که برای آزادی فرزند بیگناهت برمیداری.

و تو در حالی از میان ما رفتی که هنوز هم «محمدِ تو» از بند سوئ تفاهمات رها نگشته است و بی آنکه دوباره ببینیش و در آغوشش بگیری زندگی زمینی را وداع گفتی.

مادرم ! به احترام خواسته ات و به پاس ایمانت، سراسر وجودمان را بر راهی که آغاز نمودی وقف خواهیم نمود و این آخرین هدیه تولد ما است به تو:

قسم یاد میکنیم که
تا آخرین لحظه
با استقامتی که از تو آموختیم،
در احقاق حق «محمدت»٬
از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.
و در اینجا از همه عزیزانی که تا به امروز با ما همراه بودند دعوت به عمل میآوریم تا در کنار ما باشند و تا رسیدن به نتیجه نهایی که آزادی بی قید و شرط محمد علی طاهری است همراهیمان کنند.

مادرم! در گاهشمارمان بجای سالروز تولد زمینی ات، روز پرواز آسمانیت را جایگزین خواهیم نمود و از این پس در چنین روزی گردهم خواهیم آمد و حضور پر عزتت را تجلیل خواهیم نمود.
تولدت در مسیر الیه راجعون مبارک باد.

با تشکر
خانواده استاد محمد علی طاهری
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر