۱۳۹۵-۱۱-۲۶

دستگیری سه تن از شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان

گروه خبري سايت
دستگیری سه تن از شاگردان محمدعلی طاهری در اصفهان
ساعاتی پیش عوامل اطلاعات سپاه و لباس شخصی با هجوم به یکی از کلاس های عرفان حلقه در اصفهان تعدادی از شاگردان این مکتب عرفانی را دستگیر کردند.



ساعتی پیش عوامل اطلاعات سپاه با هجوم به یکی از کلاس های عرفان حلقه در اصفهان تعدادی از شاگردان محمد علی طاهری و مکتب عرفان حلقه را دستگیر کردند که در این میان سه نفر از آنها آقای پویان قوی بیان و آقای حقیقت و خانمی که هنوز هویت ایشان برای رادیو فرهنگ مشخص نشده است را به مکان نامعلومی منتقل کردند

به گزارش رادیو فرهنگ باقی افراد دستگیر شده در کلاس حاضر با  قید تعهد و پر کردن فرم مربوطه و بعد از گرفتن عکس و اثر انگشت آزاد شدند.

یک منبع مطلع به رادیو فرهنگ می گوید که بلافاصله بعد از دستگیری این افراد به منزل های آنها یورش برده و طی تفتیش منزل کتاب ها و جزوات و تمامی وسایل شخصی آنها را توقیف کردند.

به نظر می رسد در روزهای اخیر اطلاعات سپاه و قرارگاه ثارالله با ایجاد رعب و وحشت در میان شاگردان محمد علی طاهری قصد سرکوب و ایجاد رعب و وحشت سعی بر سرکوب بیشتر شاگردان این معلم معنوی دارد

لازم به ذکر است شب گذشته هم خانم معصومه صادقی در اقدامی مشابه و در شهر اصفهان دستگیر شده و منزل وی به طرز وحشیانه ای مورد تفتیش قرار گرفت و اعضای خانواده اش شدند.

رادیو فرهنگ

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر