۱۳۹۵-۱۱-۲۸

دستگیری نورا نجفی، یکی از شاگردان محمد علی طاهری در تهران

گروه خبري سايت
دستگیری نورا نجفی، یکی از شاگردان محمد علی طاهری در تهران
دستگیری خانم نورا نجفی، یکی از شاگردان محمد علی طاهری توسط نیروهای لباس شخصی در #تهران



براساس گزارش‌های دریافتی، صبح روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه، مأموران لباس شخصی قرارگاه ثارالله با مراجعه به محل سکونت خانم #نورا_نجفی ضمن برخورد خشن و تهدید به شکستن درب، وارد منزل ایشان شده و پس از تفتیش کامل، وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

ماموران #قرارگاه_ثارالله در این اقدام هیچ حکم قانونی برای دستگیری و یا تفتیش منزل ارائه نداده‌اند و بلافاصله پس از ورود، تلفن‌های همراه خانم نورا نجفی و همسر ایشان آقای #احسان_لطیفی را ضبط کرده و به تفتیش منزل مبادرت نموده‌اند.

عملیات تفتیش منزل، بررسی و ثبت محتویات تلفن‌های همراه در این #اقدام_فراقانونی بیش از دوساعت طول کشیده و مأموران لباس شخصی درحالی‌که دستان  آقای لطیفی را با #دستبند به مبل بسته و #چشم‌بند بر چشمان ایشان زده بوده‌اند، اقدام به بازجویی همراه با هتاکی کردند. پس از آن، خانم #نورا_نجفی را به مکان نامعلومی انتقال داده‌اند.

لازم به‌ذکر است مأموران امنیتی در ماه‌های گذشته و مصادف با شدت گرفتن #اعتراضات_مدنی شاگردان آقای طاهری، به منزل شخصی #احسان_لطیفی یورش برده و وسایل شخصی ایشان از جمله گوشی موبایل و تبلت را ضبط کرده بودند.

در روزهای اخیر و با نزدیکی به تاریخ احتمالی دادگاه آقای طاهری، نیروهای امنیتی به دستور #بازجویان_نفوذی در قرارگاه ثارالله، با هدف ایجاد فشار و جوسازی اقدام به دستگیری شاگردان آقای محمدعلی طاهری در شهرهای تهران و اصفهان کرده‌اند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر