۱۳۹۵-۱۱-۲۳

بیژن قاسم زاده قرار بازداشت معصومه ضیاء را یک ماه تمدید کرد

گروه خبري سايت
بیژن قاسم زاده قرار بازداشت معصومه ضیاء را یک ماه تمدید کرد

بازپرس شعبه دو دادسرای فرهنگ و رسانه، قرار بازداشت پگاه ضیاء را یک‌ماه دیگر تمدید کرد.



گزارش رسیده ، «بیژن قاسم نژاد» که با پرونده‌ی «امیر تتلو» به شهرت رسید، به تازگی بازپرس مورد اعتماد دادستانی تهران شده تا موج سرکوب فعالین سیاسی و مدنی به وسیله وی هدایت و عملیاتی شود. وی در آخرین اقدام خود، قرار بازداشت «معصومه ضیاء» فعال مدنی بازداشت شده را یک‌ماه دیگر تمدید کرده است.

«قاسم زاده» بازپرس شعبه دو دادسرای فرهنگ و رسانه که اصالتا بابلی است و روحیه‌ای سرکوب‌گر و خشن دارد، پروژه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات برای بازداشت گسترده فعالین سیاسی و مدنی پیش از انتخابات را هدایت و رهبری می‌کند.

خانم ضیاء هم اکنون در بند ۲۰۹ زندان اوین و تحت نظر بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارد.

«مریم ضیاء» در گفت‌وگویی با خبرنگار «آمدنیوز» اظهار داشته: خواهرم پگاه (معصومه ضیا) را روز دوشنبه ۱۸ بهمن به دادسرا برده و مجددا برایش قرار بازداشت یک ماهه صادر کرده‌اند. معنای این جمله‌ی به ظاهر ساده، تحمیل دوبارۀ شرایط رنج‌بار سلول انفرادی به بازداشتی است؛ یعنی پگاه یک ماه دیگر باید زیر شکنجه سفید باشد؛ یک ماه دیگر باید بازجویی‌ها را تاب بیاورد تا مگر به مقصد از پیش تعیین شدۀ بازجویان “تمشیت” شود؛ یعنی یک ماه دیگر دختر نوجوان و مادر سالمندش باید در غصه‌ عذاب عزیزشان رنج ببرند، یعنی یک ماه دیگر بی‌خبری و هول و ولای بلاتکلیفی، آن هم در دم و دستگاهی که انتطار یک ذره عدالت از آن نمی‌توان داشت آن هم دور از نظارت جامعه و وکیل.»

معصومه ضیاء که برای دیدار با خانواده‌اش به کشور ترکیه سفر کرده بود، روز ۱۸ دی‌ماه پس از بازگشت از این کشور در فرودگاه امام خمینی بازداشت گردید.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر