۱۳۹۵-۱۲-۰۲

احضار و بازداشت کوروش آزادی از شاگردان محمد علی طاهری در اصفهان

گروه خبري سايت
احضار و بازداشت کوروش آزادی از شاگردان محمد علی طاهری در اصفهان
«کوروش آزادی» از مربیان عرفان حلقه و از شاگردان محمد علی طاهری در اصفهان، امروز دوشنبه ۲ اسفندماه، به شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای انقلاب این شهر احضار و پس از دو ساعت بازجویی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.




کوروش آزادی در مهلت پنج روز قانونی و به دنبال احضار کتبی به شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای انقلاب اصفهان، به دادسرا مراجعه می‌کند. او پیش از این در روزهای شنبه و یک‌شنبه نیز به این شعبه مراجعه کرده و هر بار به بهانه‌های نبود قاضی و فقدان پرونده، بررسی احضار وی به روز بعدی موکول شده است. این مربی عرفان حلقه در نهایت صبح امروز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۳۹۵ (۲۰ فوریه ۲۰۱۷)، در شعبه ۱۳ بازپرسی به مدت دو ساعت مورد بازجویی قرار می‌گیرد و از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل می‌شود.

گفته شده «معصومه صادقی» همسر «کوروش آزادی» از جمله مربیان عرفان حلقه در اصفهان بوده که یک‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۵، در حالی که مشغول تدریس به بیست نفر از شاگردانش بوده، از سوی نیروهای امنیتی اطلاعات سپاه در اصفهان بازداشت شده است.

گزارش شده که پس از بازداشت «معصومه صادقی»، ماموران امنیتی به منزل مسکونی او و همسرش «کوروش آزادی» مراجعه کرده و با شکستن قفل در وارد خانه او شده‌اند. در جریان تفتیش منزل آنها وسایل خانه به هم ریخته می‌شود و لپ‌تاپ، کارت‌های شناسایی، پاسپورت، موبایل، سند و کارت ماشین اعضای خانواده را با خود می‌برند.

«معصومه صادقی» در نهایت در روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ (۱۴ فوریه ۲۰۱۷)، پس از تحمل چند روز بازداشت انفرادی و بازجویی‌های پی‌درپی، با تودیع وثیقه‌ای به مبلغ ۵۰ میلیون تومان آزاد شد.

گزارش شده “فرزند دختر این مربی عرفان حلقه از سوی نیروهای امنیتی تهدید تلفنی شده است. کوروش آزادی نیز در زمان مراجعه به دادسرا به دلیل انتشار تصاویر مربوط به حمله نیروهای امنیتی و تفتیش منزلشان در زمان بازداشت معصومه صادقی تحت بازجویی قرار گرفته است.”

«کوروش آزادی» از جمله شاگردان «محمد علی طاهری» در اصفهان است که پیش‌تر نیز به دفعات از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده است.

تا زمان انتشار این خبر از وضعیت قطعی، سرنوشت احتمالی، اتهام‌های انتسابی و مکان نگهداری «کوروش آزادی» خبری در دست نیست.
 منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر