۱۳۹۵-۱۱-۲۸

ممانعت از برگزاری مراسم یادبود مادر محمدعلی طاهری در تهران

گروه خبري سايت
ممانعت از برگزاری مراسم یادبود مادر محمدعلی طاهری در تهران

روز جاری از برگزاری مراسم یادبود مادر تازه درگذشته محمدعلی طاهری در «مسجد الغدیر» و پس از آن در «مسجد نظام مافی» در تهران ممانعت شد.



امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵ عده ای از نزدیکان محمدعلی طاهری قصد برگزاری مراسم یادبودی برای عزت الملوک طاهری، مادر تازه درگذشته بنیانگذار عرفان حلقه را داشتند، اما این اقدام آنها با ممانعت ماموران امنیتی مواجه شد.

به گفته یک منبع آگاه، این مراسم ابتدا قرار بود ساعت ۱۵:۱۵ عصر در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار شود اما دقایقی پیش از برگزاری، از سوی متولی مسجد لغو شد. علت این اقدام «تماس پلیس امنیت تهران با مسوولان این مسجد و تهدید آنها به برخورد امنیتی در صورت برگزاری مراسم» اعلام شده است.

این منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار عرفان حلقه افزود: «بلافاصله بعد از این جریان با مسجد نظام مافی در خیابان آیت الله کاشانی برای ساعت ۱۶ عصر هماهنگی انجام گرفت اما دقایقی پیش از این ساعت، متولی این مسجد نیز تماس گرفت و مراسم را لغو کرد. به گفته او، شخصی که خود را پلیس امنیت معرفی کرده در تماسی تلفنی، گفته بود اگر مراسم مادر طاهری آنجا برگزار شود برایش بد می شود.»

گفتنی است، در هفته های اخیر با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری دادگاهی مجدد برای محمدعلی طاهری، فشارهای امنیتی بر شاگردان و نزدیکان این زندانی عقیدتی افزایش یافته است.

محمود علیزاده طباطبایی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری گفت: «در حال حاضر دیوان کشور به علت نقص تحقیقات حکم را نقض و پرونده را برای تحقیقات به دادگاه ارجاع داده بود که بعد از تحقیقات در مورد ارتباط با اجتماع و تبانی با چریک‌های فدایی خلق و سب‌النبی و ارتداد در دادسرا قرار منع تعقیب صادرشده است و قطعی شده است.»

وکیل محمدعلی طاهری در این گفتگو خاطرنشان کرد: «اکنون تحقیقات در مورد اتهام دخالت‌ در امور پزشکی نیز کامل شده است و به ما قول داده‌اند که در هفته دوم اسفند در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برای رسیدگی وقت تعیین شود. تنها موردی که باید دادگاه بررسی کند همین موضوع است که شاکی خصوصی در این مورد وجود ندارد و اگر در این مورد هم تبرئه شود، آزاد می‌شود.»

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر