۱۳۹۴-۱۲-۰۳

تجمع گروهی اعضای عرفان حلقه در پی بی خبری و نگرانی از وضعیت محمد علی طاهری در مقابل زندان اوین

گروه خبري سايت
تجمع گروهی اعضای عرفان حلقه در پی بی خبری و نگرانی از وضعیت محمد علی طاهری در مقابل زندان اوین
به گزارش حصار نیوز:
گروهی از شاگردان آقای محمد علی طاهری در پی بی خبری و نگرانی از وضعیت وی، به طور خودجوش و بدون اعلام عمومی، امشب در مقابل زندان اوین گرد هم آمدند. این اجتماع توسط نیروهای امنیتی سرکوب شد.
گفته می شود آقای طاهری در روزهای یکشنبه، اجازه تماس با خانواده را داشته، در پی عدم تحقق این امر، امروز یکشنبه، نگرانی ها نسبت به سلامت وی شدت یافته و این احتمال وجود دارد که آقای طاهری برای دومین بار طی دوهفته اخیر، بر اثر اعتصاب غذای خشک به کما رفته باشد.
آقای طاهری از تاریخ دهم بهمن ماه پس از اطلاع از اراده ضابطین پرونده دال بر عدم آزادی قانونی وی در هجدهم بهمن ماه، دست به اعتصاب غذای تر زد. وی از پانزدهم بهمن اعتصاب غذای خشک خود را شروع کرد که منجر به کما و انتقال ایشان به بیمارستان گردید. در پی این حادثه و پس از سه روز بستری در بیمارستان در حالی که هنوز در وضعیت نامساعد به سر می برد، در بیست و سوم بهمن به اوین منتقل شد. از این تاریخ آقای طاهری به دلیل وعده های مسوولین پرونده، اعتصاب خود را به صورت تر ادامه داد تا این که از روز جمعه، سی ام بهمن ماه فاز دوم اعتصاب غذای خشک خود را شروع کرد. این در حالی است که نزدیکان آقای طاهری در بی خبری کامل نسبت به وی به سر می برند و نگرانی ها در رابطه با سلامت وی شدت یافته است.
گفتنی است بنابر اعلام آقای علیزاده طباطبایی وکیل بنیانگذار عرفان حلقه، آقای طاهری باید در هجدهم بهمن ماه، پس از پایان دوران محکومیت پنج ساله خود آزاد می شد.
حصار نیوز
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر