۱۳۹۴-۱۱-۲۸

ناگفته های پرونده محمدعلی طاهری (قسمت اول)

گروه خبري سايت
ناگفته های پرونده محمدعلی طاهری (قسمت اول)
« نجات از حلقه»، عامل اصلی تمدید بازداشت های موقت
پرونده #محمدعلی_طاهری یکی از پیچیده ترین و پر فراز و نشیب ترین پرونده ها در سیستم قضایی کشور بوده است. پرونده ای که میلیون ها تن، اعم از طرفداران #عرفان_حلقه، فعالان حقوق بشر، مغرضین و تنگ نظران در دستگاه امنیتی و... درگیر آن بوده و هستند.
این پرونده به قدری دارای نکات مبهم و غیرشفاف است که دستگاه امنیتی حتی از ارائه آن به متهم اصلی پرونده هم ابا دارد و تا این لحظه، محمدعلی طاهری پرونده قضایی خود را مطالعه نکرده است!
در بخش هایی از این پرونده که به تازگی توسط سایت «چالش عدالت» افشا شده است نکات جالبی به چشم می خورد.
در جلد چهارم خلاصه پرونده محمدعلی طاهری که در رای #دیوان_عالی_کشور ارائه شده علت تمدید بازداشت های موقت محمدعلی طاهری از سال 91 شکایت چهار شاکی خصوصی در رابطه با اتهام افساد فی الارض، عنوان شده است.
از قضا این اشخاص همان هایی هستند که در طول این سال ها با سم پاشی های رسانه ای و دروغ پردازی به پرونده سازی علیه محمدعلی طاهری مشغول بودند.
به گزارش کمپین تبرئه و آزادی محمدعلی طاهری، به نقل از سایت #چالش_عدالت، در بخشی از این خلاصه پرونده آمده است: « در ادامه تحقیقات در مورد بخش مفتوح پرونده (افساد فی‌الارض) چهار نفر به اسامی عماری اله‌یاری، مریم گلباز گیر، نونا زیاری و صغری میرزائیان قهرود علیه متهم پرونده شکایت کرده‌اند. قرار بازداشت موقت متهم به اتهام افساد فی الارض تمدید شده و پس از اعتراض وی به آن درتاریخ ۹۳/۵/۵ به تایید دادگاه انقلاب اسلامی تهران(شعبه ۲۶) رسیده است. »
جالب است که در این سال ها کسانی که در پوشش «انجمن نجات از حلقه» با دسیسه و تظاهر خود را "دلسوز مردم فریب خورده!" می نامیدند و در پشت پرده تحت عنوان «کارشناس پرونده» به بازجویی از محمدعلی طاهری می پرداختند در حقیقت همان شاکیان خصوصی محمدعلی طاهری بودند که با هر بار اتمام دوره محکومیت وی، با فشار به قاضی پرونده، موجب تمدید قرار بازداشت این معلم بی گناه می شدند.
این در حالی است که این افراد بارها خود را «فرهنگی» خوانده و «امنیتی» و بازجو بودن خود را "شبهه" دانسته اند.
بی شک مردم فهیم و آگاه، با جستجوی مختصری در سوابق و فعالیت های امثال #گلباز و #میرزاییان، به درستی در مورد آنها قضاوت خواهند کرد.
چالش عدالت
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر