۱۳۹۴-۱۱-۲۳

جمعی از شاگردان آقای محمد علی طاهری امروز بیست و سوم بهمن ماه

گروه خبري سايت
جمعی از شاگردان آقای محمد علی طاهری امروز بیست و سوم بهمن ماه
به گزارش اخبار اقلیتهای مذهبی ایران:جمعی از شاگردان آقای محمد علی طاهری امروز بیست و سوم بهمن ماه در اعتراض به رفتار غیر قانونی قوه قضاییه در رابطه با بنیانگذار عرفان حلقه و عدم توجه به خواسته های ایشان توسط مسوولین این قوه، در کنار ضریح بنیانگذار جمهوری اسلامی دست به تحصن خواهند زد.
در بخشی از اطلاعیه ای که هواداران آقای طاهری منتشر کردند اعلام شده است:
“سکوت در مقابل ظلم عین ظلم است.
اندیشمند ایرانی دکتر محمدعلی طاهری از روز دهم بهمن، دست به اعتصاب غذا زده است و با پیش بینی رفتار غیرقانونی اطلاعات سپاه و دستگاه قضایی و عدم آزادی در پایان دوره محکومیتش(۱۸بهمن ۹۴)، از تاریخ ۱۵ بهمن ۹۴ اعتصاب غذای خود را به اعتصاب خشک بدل نموده است. حال عمومی ایشان پس از چهار روز رو به وخامت گذارده و از روز نوزدهم تا بیست و یکم بهمن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بقیه الله(عج) بستری می گردد و علی رغم عدم بهبودی کامل مجددا به زندان بازگردانده می شود.”
شاگردان آقای طاهری در این اطلاعیه اعلام کردند تحصن خود را از ساعت ۱۱:۳۰ در کنار ضریح امام خمینی (ره) شروع خواهند کرد. تحصن جمعی از متحصنین همراه با اعتصاب غذا خواهد بود. این افراد در این اطلاعیه اعلام کردند که تا آزادی بی قید و شرط و دیدار و رویت این معلم دربند، دست از اعتصاب غذا نخواهند کشید.
متن اطلاعیه هم در صورت نیاز این هست:
اطلاعیه
سکوت در مقابل ظلم عین ظلم است.
اندیشمند ایرانی دکتر محمدعلی طاهری از روز دهم بهمن، دست به اعتصاب غذا زده است و با پیش بینی رفتار غیرقانونی اطلاعات سپاه و دستگاه قضایی و عدم آزادی در پایان دوره محکومیتش(۱۸بهمن ۹۴)، از تاریخ ۱۵ بهمن ۹۴ اعتصاب غذای خود را به اعتصاب خشک بدل نموده است. حال عمومی ایشان پس از چهار روز رو به وخامت گذارده و از روز نوزدهم تا بیست و یکم بهمن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بقیه الله(عج) بستری می گردد و علی رغم عدم بهبودی کامل مجددا به زندان بازگردانده می شود.
این در حالی است که خانواده و هواداران محمدعلی طاهری و رسانه ها در بایکوت خبری کامل نسبت به وضعیت ایشان قرار دارند.
سریال رفتارهای غیرانسانی اطلاعات سپاه و مقامات قضایی در خصوص نقض حقوق اولیه و قانونی ایشان پایانی ندارد و در این میان، سلامتی و حقوق اولیه این دانشمند ایرانی که به جرم اندیشیدن، ۵ سال در سلول انفرادی محبوس بوده، در نگاه آنان از کمترین اهمیتی برخوردار نیست و وانمود می کنند که نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند.
لذا کلیه آزاداندیشان، فعالان حقوق بشری و شاگردان محمد علی طاهری در اعتراض به این ظلم و بی عدالتی آشکار از ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ راس ساعت ۱۱:۳۰ ظهر کنار ضریح امام خمینی (ره) دست به تحصن آرام و مسالمت آمیز و اعتصاب غذا خواهند زد و تا آزادی بی قید و شرط و دیدار و رویت این معلم در بند دست از این اعتصاب غذا نخواهند کشید.
اقلیتهای مذهبی ایران
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر