۱۳۹۴-۱۱-۳۰

۹۱ روز زندان و ۷۴ ضربه شلاق برای پدر سعید زینالی به اتهام حمایت از محمد علی طاهری

گروه خبري سايت
۹۱ روز زندان و ۷۴ ضربه شلاق برای پدر سعید زینالی به اتهام حمایت از محمد علی طاهری
91 روز زندان و 74 ضربه شلاق، این حکم مردی است با موهای سفید که شانزده سال است دنبال پسرش می‌گردد، درست از تیر 78 و پس از حوادث کوی دانشگاه که به خانه‌اش آمدند و پسرش را بردند. از آن هنگام تاکنون هرجا می‌رود، تصویر قاب شده جوانی را در دست دارد که کنارش نوشته شده: «چرا کسی صدایم را نمی‌‌شنود؟ من سعیدم را می‌خواهم... سعید من کجاست؟»
به نقل از ایران هاشم زینالی، پدر سعید زینالی روز گذشته حکم بدوی دادگاه را دریافت کرده و به 91 روز زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شده است. اتهام او شرکت در تجمع غیر قانونی ذکر شده و در دادنامه نوشته شده: «اخلال در نظم عمومی از طریق جنجال و شرکت در تجمع غیر قانونی در حمایت از محکوم علیه سرکرده فرقه عرفان کاذب شعور کیهانی، بدین شرح که متهمین در جهت حمایت از سرکرده فرقه عرفان کیهانی (حلقه) اقدام به شرکت در تجمع غیر قانونی در 30/8/94 مقابل زندان اوین می‌نمایند.»
هاشم زینالی پدر سعید سی ام آبان‌ماه در تجمع مقابل زندان اوین همراه عده دیگری از خانواده‌های زندانیان سیاسی و هواداران محمد علی طاهری بازداشت شد.
اکرم نقابی، مادر سعید زینالی در گفت وگو با «ایران وایر» می‌گوید: «ایشان در دادگاه گفتند از آقای طاهری شناختی ندارم و تنها دنبال سرنوشت سعید هستم، ولی باز اتهام ایشان را در دادنامه تجمع در حمایت از آقای طاهری ذکر کرده اند. ما برای عقیده آقای طاهری به عنوان یک انسان احترام قائل هستیم اما شناختی از اندیشه ایشان نداشتیم و فقط و فقط پیگیرسرنوشت سعید بوده و هستیم. روز دستگیری خانواده زندانیان سیاسی تجمع کرده بودند و هواداران آقای طاهری هم کنار ما ایستادند و بازداشت‌ها با هم صورت گرفت اما همان روز دستگیری پدر سعید و آقای رضا ملک را از شاگردان آقای طاهری جدا کرده بودند.»

ایران  نیوز

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر