۱۳۹۴-۱۱-۱۵

تاييد خبر اعتصاب استاد طاهري از طرف خانواده ايشان

گروه خبري سايت
تاييد خبر اعتصاب استاد طاهري از طرف خانواده ايشان
بسم الله الرحمن الرحيم
لايحب الله الجهر بالسؤ من القول الا من ظلم و کان الله سمياعلبما (نسا176)
در پي شايع شدن خبر اعتصاب مجدد و ناگزير عارف دلسوز و فرزند مظلوم من محمد على طاهرى درست در روزهايي که بي تاب آزادي اش هستيم از مجاري مختلف درباره صحت و سقم خبر تحقيق کرديم. خبرهاي موثق نشان مي دهد که متاسفانه او از روز شنبه 10بهمن در اعتصاب غذاي تر بسر مي برد.
همه ما از جمله فرزند مظلوم من شيعيان حسين بن علي(ع) هستيم و مسوُلان محترم جمهوري اسلامي هم همين داعيه را دارند پس اگر چنين است به فرمايش مولاي مان ما حتي اگر دين هم نداشته باشيم بايد آزاده باشيم. ما اگر مسلمان و موحديم بايد بدانيم خداي بزرگ شنوا و ناظر و حي و حاضر است و اگر انسانيم عاطفه انساني ويژگي ممتاز انسان است. پس در محضر خداوند و مولاي مان و در محضر وجدان از مسيولان جمهوري اسلامي مي خواهم در برابر سلب ازادي ناحق يک انسان و شرايط سختي که برخلاف قوانين خودتان سال هاست به فرزندم تحميل شده بي تفاوت نباشيد.
او نه اختلاس هاي ميلياردي ديگران از بيت المال را داشته نه قتلي مرتکب شده نه جرمي داشته و حداکثر اين است که عقايد متفاوتي از شما داشته است که خودش اين را هم قبول ندارد و همواره گفته است من همان عقايد عرفاي ايراني اسلامي را به زباني ديگر بيان مي کنم. البته او امروز معتقد است اگر ديروز وظيفه اي براي ترويج عرفان سنتي داشته تا جوانان به دام عرفان هاي نوظهور و وارداتي نيفتند امروز اين تکليف از او ساقط است و مي خواهد به خانواده اش برگردد اما اي مسيولان ايا مي دانيد اگر اين رويه ماندگار شود که هر کسي را بخاطر نظرات متفاوت زنداني کنند چه بلايي بر سر اين ملک و ملت و اسلام و حتي بر سر خود شما و فرداي تان خواهد امد؟ به عنوان مادري دلسوز و سالخورده که افتاب لب بام است
نگران فرزندم و شما و ايرانم و اسلام عزيز هستم و خواهش مي کنم بنيانگذار سنت سييه اي نشويد که به قول رسول گرامي اسلام هر کس سنت سييه اي را بنيان نهد تا قيامت گناه ارتکاب ان توسط ديگران هم به پاي او نوشته خواهد شد.
فرزندم اگر مجرم هم بود به پنج سال زندان محکوم شد و اگر مجرمان ديگر با گذراندن يک سوم حبس ازاد مي شوند و ايام حبس را هم در بند عمومي با تسهيلات ان بسر مي برند فرزند من پنج سال کامل را در زندان بسر برد و نهادهاي رسمي که ديگران را بخاطر نقض قانون؛ مجازات مي کنند خودشان در اين پنج سال همه قوانين خودشان را در محاکمه و زندان فرزندم زير پا گذاشتند اما بازهم ما شکايتي نکرده ايم و به خداي بزرگ واگذار کرديم. پس دست کم حالا که پنج سال حبس با اعمال شاقه تمام شده و در هجدهم بهمن ماه که سالگرد انقلاب اسلامي است که براي ازادي و براي پايان دادن به روش هاي نادرست رخ داد و حالا که در آستانه بهار و سال نو هستيم که هميشه در سنت ما ايرانيان خوشحالي را به خانه ها مي بردند شما هم فرزند مرا آزاد کنيد و مطمين باشيد همانطور که خودش متعهد شده است فعاليتي نخواهد داشت هيچ ضرر و خطري متوجه شما نخواهد بود. او کشورش را دوست دارد. او هيچ وقت کنشگر سياسي نبوده و عارفي مقيد به تکليف بوده است و امروز براي خود تکليفي جز بودن در کنار خانواده اش نمي بيند. بگذاريد او و هزاران نفر مانند او بخاطر اغراض شخصي و کينه هاي فرقه اي کساني که مصلحت ايران و نظام و اسلام را رعايت نمي کنند به وادي هاي ديگري سوق داده نشوند.
با خيالي آسوده او را در زمان پايان زندانش آزاد کنيد تا پيش از وداع من با اين دنياي پر رنج پس از سال ها فراغ ، فرزندم را ببينم و در آزادي ببينم و او که به دليل عدم اعتماد به بعضي نهادها فکر مي کند كه
از قانون تخلف کرده و مانع آزادي اش خواهند شد با کسب اطمينان از جانب شما براي آزادي اش اعتصاب خود را پايان دهد و بيش از اين صدمه نبيند.
مسيولان محترم جمهوري اسلامي و خصوصا مسؤلان قضايي شما هم مادر، همسر،فرزند، خواهر و برادر داريد پس بياييد به اخرين خواهش هاي اين مادر غمزده و پير گوش فرا دهيد و گرهي را که با دست باز مي شود با دندان باز نکنيد.
به اميد آنکه در بهار انقلاب
اسلامي و بهار طبيعت شيريني آزادي فرزندعزيزم محمدعلي طاهري را به کام هزاران هزار بريزيد و ديوارهاي بي اعتمادي را خراب کنيد و ايران مان را با تدبيرهاي درست خود در راه رستگاري ببريد
مادر چشم به راه

عزت الملوك طاهرى

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر