۱۳۹۴-۱۱-۲۳

انعکاس بستری بودن استاد طاهری در خبر من و تو

گروه خبري سايت
انعکاس بستری بودن استاد طاهری در خبر من و تو
انعکاس بستری بودن استاد طاهری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بقیه الله و انتقال مجدد وی به اوین در "اتاق خبر من و تو"
"محمدعلی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه، تا دیروز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بقیه الله بستری بوده است.
بنابه گزارش‌های رسیده به اتاق خبر من و تو، محمد علی طاهری پیرو اعتصاب غذا در روزهای گذشته از روز ۱۹ بهمن به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بقیه الله منتقل شده است. بنیانگذار عرفان حلقه از روز دهم بهمن ماه در اعتصاب غذا بود و اعلام کرده بود که اگر در ۱۸ بهمن ماه بی قید و شرط آزاد نشود، اعتصاب غذایش را سخت تر می کند.
گزارش‌های رسیده به من و تو نشان می دهند که آقای طاهری در پنج روز منتهی به ۲۱ بهمن در اعتصاب غذای کامل بوده و حال جسمی او وخامت گذاشته با این حال دوباره به اوین باز گردانده شده است.
این درحالیست که چندی پیش محمود علیزاده طباطبایی وکیل بنیانگذار عرفان حلقه اعلام کرد که موکلش «توبه» کرده و به همین دلیل حکم اعدام و دیگر احکام مربوط به او لغو شده است. پیرو انتشار این خبر، نزدیکان و شاگردان او می گویند که دیگر دلیلی بر ادامه حبس طاهری وجود ندارد و او باید بی قید و شرط آزاد شود.
پیروان عرفان حلقه و فعالان حقوق بشر بارها در حمایت از محمد علی طاهری تجمع کرده و یا حتی در همراهی با او دست به اعتصاب غذا زده اند.
نگرانی‌ها درباره وضعیت جسمی محمدعلی طاهری همزمان با اعلام اعتصاب غذا، انتقال او به بیمارستان و سپس بازگرداندن او به زندان اوین هرلحظه رو به افزایش است.
خبر من و تو
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر