۱۳۹۴-۱۱-۲۲

پيگيري وزير امور خارجه آلمان در مورد وضعيت محمد علي طاهري

گروه خبري سايت
پيگيري وزير امور خارجه آلمان در مورد وضعيت محمد علي طاهري
پيگيري وزير امور خارجه آلمان #اشتاين_ماير در مورد وضعيت محمد علي طاهري و نقض حقوق بشر در ايران
به گزارش #راديو فرهنگ عده اي از شاگردان محمد علي طاهري از اشتاين ماير، درخواست کردند که وي هنگام سفر خود به ايران براي آزادي محمد علي طاهري اقدام نمايد.
پاسخ وزارت امور خارجه آلمان به اين درخواست چنين است:
وزارت امور خارجه آلمان در جريان پرونده محمد علي طاهري بنيان گذار موسسه آموزشي و فرهنگي عرفان حلقه مي باشد. وزارت امور خارجه آلمان نگران محمد علي طاهري است و تغيير در پرونده ايشان را با دقت تمام پيگيري مي کند. حقوق انساني در سطح جهان و حمايت و محافظت کامل از اين حقوق يکي از نقطه هاي اساسي سياست امور خارجه آلمان را تشکيل مي دهد. آقاي اشتاين ماير وزير امور خارجه آلمان درباره اين موضوع با همتايان ايراني خود در ايران صحبت کرده است. همچنين وزارت امور خارجه همراه با همتايان اروپايي خود حکومت ايران را مواخذه و از قربانياني که حقوق انسانيشان توسط  مقامات ايران زير پا گذارده شده ، پشتيباني مي کند.
حکومت ايران ميثاق بين المللي سازمان ملل متحد را که مربوط  مي شود به حقوق مدني و سياسي شهروندان امضا و تصويب کرده است. به همين دليل حکومت ايران موظف  به احترام و رعايت اصول حقوق انسان ها مي باشد. وزارت امورخارجه آلمان در آينده نيز ايران را به طور جدي و پيگير نسبت به تعهدات بين المللي خود به رعايت حقوق شهروندان يادآوري خواهد کرد و قصد دارد به صورت فعال و از طريق تمام کانال هايي که در اختياردارد براي رعايت و حفظ  حقوق بشر در ايران تلاش کند.

راديو فرهنگ

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر