۱۳۹۴-۰۹-۰۱

انتقال بازداشت شهروندان ه بازداشتگاه های مختلف

گروه خبري سايت
انتقال بازداشت  شهروندان  ه بازداشتگاه های مختلف
شهروندان معترض بازداشت شده در مقابل زندان اوین‬ به بازداشتگاه های مختلف انتقال یافتند.‬
به نقل از خبرگزاری هرانا، در پی بازداشت های امروز چندین تن از شهروندان معترض در مقابل زندان اوین، ‫#‏سیمین‌عیوض‌زاده‬ به همراه دیگر زنان بازداشتی که عموما از شاگردان ‫#‏محمدعلی‌طاهری‬ بودند، با دو خودروی ون به زندان قرچک ورامین انتقال یافتند. همچنین مردان بازداشتی به مانند ‫#‏محسن‌شجاع‬ که اغلب ایشان نیز از شاگردان محمدعلی طاهری هستند به بند دو الف، بازداشتگاه ویژه سپاه مستقر در زندان اوین منتقل شدند. همچنین آقایان ‫#‏رضاملک‬ و ‫#‏هاشم‌زینالی‬ نیز دروضعیت بازداشت به مکانی نامعلوم (احتمالا بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات) منتقل شده اند.‬‬‬‬‬
لازم به ذکر است که پرونده همه بازداشت شدگان امروز در شعبه دو بازپرسی دادسرای اوین در جریان و در حال بررسی است.
بنا به اطلاع منابع هرانا، هاشم زینالی بیمار بوده و نیاز به داروهای خاص خود را دارد که در وضعیت فعلی و با عدم مشخص بودن مکان بازداشت، امکان رساندن داروها توسط خانواده او وجود ندارد.
گفتنی است که بنا بر گزارشهای رسیده، در بازپرسی دادسرای اوین موی چند تن از شاگردان محمدعلی طاهری که بلند بوده را کوتاه کرده اند.
صبح امروز نیروهای گارد ویژه نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی جمعی از شهروندان و فعالین مدنی معترض در مقابل زندان اوین را با برخوردی خشن بازداشت کرده و پس از انتقال به کلانتری ولنجک به بازپرسی دادسرای اوین منتقل کردند.
بنا بر همین گزارش سیمین عیوض زاده مادر زندانی سیاسی ‫#‏امیدعلی‌شناس‬، هاشم زینالی پدر ‫#‏سعیدزینالی‬ (دانشجویی که از تیرماه ۷۸ و حوادث ۱۸ تیر آن سال مفقود شد و تا امروز خبری از او نیست)، رضا ملک زندانی سیاسی سابق، محسن شجاع و تعدادی از شاگردان محمد علی طاهری در میان بازداشت شدگان هستند.‬‬
لازم به ذکر است تا لحظه تنظیم این خبر از تعداد و هویت همه بازداشت شدگان اطلاعی در دست نیست

https://hra-news.org/fa/thought-and-expression/a-3017
منبع خبر : گروه خبري سايت  
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.m.facebook.com/erfanekeihani.tk

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر