۱۳۹۴-۰۹-۰۹

روزنامه کیهان‬ مرکز دروغ گویی و بی شعوری است (قسمت اول)

گروه خبري سايت
روزنامه کیهان‬ مرکز دروغ گویی و بی شعوری است (قسمت اول)
مصطفی‌آزمایش‬ تصریح کرد:
روزنامه کیهان‬ مرکز دروغ گویی و بی شعوری است
(قسمت اول)
دکتر مصطفی آزمایش، سخنگوی ‫#‏انجمن‌جهانی‌پاسداشت‌حقوق‬ بشر، با بیان اینکه ‫#‏محمدعلی‌طاهری‬ به عنوان یک نیوساینتیست نظریه علمی جدیدی را مطرح کرده است، از اختصاص بودجه های هنگفت در دانشگاه های اروپایی و امریکایی برای تحقیق روی اینگونه نظریه ها سخن گفت و در مقایسه با برخوردی که روزنامه کیهان و وابستگان آن با این نظریه پرداز داشته اند، نشریه کیهان را "بی شعور" خواند.
مصطفی آزمایش در برنامه ای در تلوزیون ‫#‏دُرّ‬، در تبیین معنای شعور کیهانی به عنوان واژه ای که در علوم جدید کاربرد دارد گفت: « "‫#‏شعورکیهانی‬" یک ترکیب در زبان انگلیسی است که در فضای آکادمیک مورد استفاده نیوسانتیست های امروز مانند ‫#‏روپرت‌شلدریک‬، ‫#‏جیک‌لاکان‬ از دانشمندان مهم ‫#‏انگلستان‬ می باشد. این ها قائل به یک واقعیتی موسوم به " universal consciousness " هستند که یونیورسال به معنای جامع و فراگیر و کل است و چون هماهنگی در کل هستی وجود دارد در زبان انگلیسی می گویند "universe" و کلمه مشتق شده از آن یعنی "universal" به معنای "‫#‏کیهانی‬" است. " consciousness" به معنای شعور است یعنی هر موجودی هر قدر که کوچک باشد به وجود خود، شاعر و دارای شعور است و آگاه است که هست و وجود دارد و این شعور با آن حمل می شود و ذاتی است. »
وی ادامه داد: « اما بی شعوری کیهانی هم داریم. "کیهان" اسم یک روزنامه است که مرکز "پروپاگاندا" و دروغ گویی است. سردبیری دارد موسوم به "حاج ‫#‏حسین‌شریعتمداری‬" که وقتی در دانشگاه می خواهد برای جوانان صحبت کند او را با شعار "‫#‏شریعتمداری‬، شریعت نداری" هو می کنند و اجازه دروغگویی در فضای دانشگاه را به او نمی دهند. »
مقایسه برخورد با دانشمندان در ایران و خارج از ایران
دکتر آزمایش با مقایسه محمدعلی طاهری با امثال روپرت شلدریک، پروفسور ‫#‏فان‌لومر‬ و پروفسور ‫#‏ایبن‌الکساندر‬ در دانشگاه ‫#‏هاروارد‬ که از دانشمندان حوزه علم نوین هستند گفت: « شخصیتی که به کهکشان علم نوین مربوط است به نام محمدعلی طاهری که پروفسور رشته ی ‫#‏سایمنتولوژی‬ است، در چنگ ظالمان اسیر شده است تنها به این دلیل که نیوساینتیست است و در حوزه علم نوین نوآوری داشته است. »
وی با اشاره به سم پاشی و دروغ پراکنی روزنامه کیهان در تاریخ 5 آذر 94 در مورد ‫#‏عرفان‌حلقه‬ و محمدعلی طاهری گفت: « در ایران با یک نیو ساینتسیت اینگونه برخورد می کنند که اول محاکمه اش می کنند، برایش 900 میلیون تومان جریمه می برند، شلاقش می زنند، 5 سال در ‫#‏سلول‌انفرادی‬ حبسش می کنند. بعد در حالی که دوره ی محکومیتش رو به پایان است، روزنامه کیهان یک دوجین اتهامات غیرقابل تصور را به این عالم نسبت می دهد. »



"شعور کیهانی" و "بی شعوری کیهانی ها".
https://www.youtube.com/watch?v=snqJczSMYfM&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر